Kenkenski Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Hele tre lag vil unngå kvalifiseringsplassen i et spennende oppgjør.E-SPORT: Sensasjonell situasjon i toppdivisjonen i Telenorligaen Lenke til kommentar
PHRZER Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Til lykke for alle lag, jeg håper demise stikker av med seieren! Dette blir kjempe spennende, #imback 2 Lenke til kommentar
raichi Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Til lykke for alle lag, jeg håper demise stikker av med seieren! Dette blir kjempe spennende, #imback Gleder meg til å se legenden phrzer og laget hans tilbake i førstedivisjon neste sesong. #phrzerisback #ezmoney Lenke til kommentar
PHRZER Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Til lykke for alle lag, jeg håper demise stikker av med seieren! Dette blir kjempe spennende, #imback Gleder meg til å se legenden phrzer og laget hans tilbake i førstedivisjon neste sesong. #phrzerisback #ezmoney Blir ikke ezmoney, høyt nivå i 1div! Lenke til kommentar
fhorze Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Til lykke for alle lag, jeg håper demise stikker av med seieren! Dette blir kjempe spennende, #imback FINALLY GOT A PIECE OF THE PROFIT!!! faen så legende du e endre, glede mæ til å endelig se på streams igjen pga dæ Lenke til kommentar
SpZ- Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Demise er et lag med mye historikk i norsk Counter-Strike. Klubben har vært i toppsiktet lenge, og vant Telenorligaen våren 2016. Denne sesongen kan de rykke ned, men lagleder Tommy «TommyM» Monsen mener de burde klare å holde seg... Mye historikk i Counter-Strike GO mener dere vel Kan ikke bare lage deres egen historie dere må holde dere til historien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå