Lars Taraldsen Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Se video.Den er 200 meter høy og veier 46.000 tonn. Nå skal den til Stord Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg blir imponert av et slikt arbeide ( mest pga. størrelsen siden jeg ikke vet så mye mer), og transporten i tillegg. Men et slikt stort arbeide, fra så mange mennesker, med så stort materialbruk, bør forhåpentlig også ha et planlagt etterbruk. Lenke til kommentar
Chot Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg blir imponert av et slikt arbeide ( mest pga. størrelsen siden jeg ikke vet så mye mer), og transporten i tillegg. Men et slikt stort arbeide, fra så mange mennesker, med så stort materialbruk, bør forhåpentlig også ha et planlagt etterbruk. Ikke bekymre deg for etterbruken. Norsk gass ligger inne i langsiktige energiprognoser for Europa. Og mht. størrelse, kompleksitet, verdier og sysselsetting (selv om det for denne strukturen i stor grad kom Korea til gode), så må vel de fleste forstå at ikke noen annen næring kan erstatte petroleumsvirksomheten som lokomotiv for norsk innovasjon, næringsliv og økonomi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå