Roar Kneppen Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Kubikk 24. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Stilig bilde av Ducati'n. Har selv vært mc entusiast, og den siste sykkelen jeg hadde var italiensk. Ikke med desmodroniske ventiler. V-motoren satt riktig vei, og med fabrikkens slagord: Forza in movimento, kan jo det bli en påskequiz Stikkord: mitt kallenavn på Tek-no. God påske. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Stilig bilde av Ducati'n. Har selv vært mc entusiast, og den siste sykkelen jeg hadde var italiensk. Ikke med desmodroniske ventiler. V-motoren satt riktig vei, og med fabrikkens slagord: Forza in movimento, kan jo det bli en påskequiz Stikkord: mitt kallenavn på Tek-no. God påske. Moto Guzzi? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Dritkult bilde dette, selv om din skraverte bakgrunn (kan jeg kalle den det?) og brolegningen hadde en liten krasj på en måte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Du lengter etter ungdomstiden og vind i håret ? Stilig bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Stilig bilde av Ducati'n. Har selv vært mc entusiast, og den siste sykkelen jeg hadde var italiensk. Ikke med desmodroniske ventiler. V-motoren satt riktig vei, og med fabrikkens slagord: Forza in movimento, kan jo det bli en påskequiz Stikkord: mitt kallenavn på Tek-no. God påske. Moto Guzzi? 1. poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg