Torhild Jansen Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Mor er byggeleder. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Det gjelder å dele på arbeidsoppgavene :-). Flott fuglebilde. Jeg har lagt opp som fuglefotograf:-). Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Litt mer kontrast og lysdemping kanskje så får du mer farge og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Litt mer kontrast og lysdemping kanskje så får du mer farge og detaljer. Roar Takker, ja det skal prøves Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Det gjelder å dele på arbeidsoppgavene :-). Flott fuglebilde. Jeg har lagt opp som fuglefotograf:-). Mvh Gunnar Takk for kommentaren hvorfor legge opp ? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Det gjelder å dele på arbeidsoppgavene :-). Flott fuglebilde. Jeg har lagt opp som fuglefotograf:-). Mvh Gunnar Takk for kommentaren hvorfor legge opp ? Jeg ble aldri noen skikkelig god fuglefotograf da jeg ikke hadde god nok tålmodighet og aldri brukte stativ. Men fluktbilder var jeg ganske bra på :-). Jeg begynte med gatefoto for et par år siden og trives godt med det, vel så spennende som fuglefotografering. Her håper jeg å utvikle meg litt selv om jeg ikke er noen ungdom lenger. Men jeg tar en del landskapsbilder selv om dagens bilde er to år gammelt. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Flott bilde fra en vårlig syssel. Fuglene har nok å gjøre om dagen, og du har jobbet godt også. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 De er travle pippene nå om våren, det er morsomt å sitte og betrakte dem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg