Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Karihola Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Tøft bilde - og tøff arbeidsplass, - ville kanskje rettet opp vannlinjen ? mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Tøft bilde - og tøff arbeidsplass, - ville kanskje rettet opp vannlinjen ? mvh Torhild Takk Torhild! Jeg rettet opp automatisk, men ikke manuelt i LR og da ble det slik. Jeg syntes det forsterket dramatikken :-). Jeg stod trygt plassert med lang tele. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Flott levert, et riktig dramatisk bilde. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Flott levert, et riktig dramatisk bilde. Takk! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg synes kanskje bildet er litt trangt både på høyre og venstre side, og så er det jo skjev horisont.. Men bortsett fra det, så er det et dramatisk og flott bilde fra kysten vår. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Ser ut til å være farlig nær land og brenningene. Tøft å være på sjøen noen ganger, tøft bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Jeg synes kanskje bildet er litt trangt både på høyre og venstre side, og så er det jo skjev horisont.. Men bortsett fra det, så er det et dramatisk og flott bilde fra kysten vår. Takk Helene! Viser til kommentar over om horisont. Bildet er tatt med lang tele så det var alt jeg fikk med, kun kutt i topp. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Ser ut til å være farlig nær land og brenningene. Tøft å være på sjøen noen ganger, tøft bilde. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Lang tele gir denne effekten, den er nok ikke så farlig nær land. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Antagelig ikke like dramatisk i virkeligheten som på bildet, men da har du jo klart å fange inn dette "dramaet" på en fin måte. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Antagelig ikke like dramatisk i virkeligheten som på bildet, men da har du jo klart å fange inn dette "dramaet" på en fin måte. Takk Helge! Ingen dramatikk med gode gamle 5D mk.2 og Sigma 300mm 1:4 APO TELE MACRO HSM, gammelt utstyr, men duger fremdeles. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Flott og dramatisk bilde , her er ikke horisonten noe problem . Det går likevel opp og ned i bølgedaler . Flott fanget . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Flott og dramatisk bilde , her er ikke horisonten noe problem . Det går likevel opp og ned i bølgedaler . Flott fanget . Alec Takk Alec! Det er nok ikke horisonten vi ser som du nevner, men urolig sjø. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Dramatisk bilde for en østlending dette her. Ja god påske til deg også. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Dramatisk bilde for en østlending dette her. Ja god påske til deg også. Takk og god påske! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg