Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heiheii har eit stort dilemma og treng hjelp!

for 3 år sidan møtte eg ein gut som eg falt for med ein gong, men eg visste det ikkje kom til å skje noe eller bli noe siden han var 3 år yngre enn meg. Me møttes på fest 2 gonger og budde på samme plass så me møtte på kvarandre av og til. Me hadde aldri gjort noko og avtalte heller aldri å møtast. me snakka ein del på snap, og det var vel den einaste kontakten me hadde. På den tida var han 16 og eg var 19.

I august var det blitt slutt mellom han og dama månden før. Me avtalte at me skulle møtast ein gong me var på fest, og dette var då 3. gong eg snakka med han face to face. Det blei litt klining og me avtalte at me skulle møtast dagen etterpå så va ein søndag. Søndagen høyrde eg ikkje noko, men på mandagen møttes me og hang sammen. etter kvart var me meir og meir med kvarandre og ting begynte å skje og det var veldig bra mellom oss, heeilt til han klinte med ei an jente på fest, dette førte til at eg sleit med å stole på han siden me hadde snakka om at det berre var oss og me skulle ikkje ligge eller kline med nokon andre enn kvarandre. I november begynta ting å dabba av og han gadd ikkje prioritera tid til meg lenger så eg avslutta det. 2 veker etterpå var han blitt i eit forhold med ei ny dame men me snakka fortsatt litt ilag. Me møttes og fant på ting av og til, og før jul hadde han kjøpt julegave til meg og klint med meg på ein fest mens dei fortsatt var i lag, men dette er då ikkje nokon som veit.

i januar snakka me nesten ikkje med kvarandre. I februar tok me opp igjen kontakten mens han fortsatt hadde dame, me hang ofte med kvarandre uten at det skjedde noko i begynnelsen, men jo meir me hang ilag jo meir skjedde. Han og dama krangla heile tida og då ringte han alltid til meg for hn trengte nokon å snakke med, dette enda som oftast med mykje flørting og litt kyssing.

Me reiste på besøk til mora hans, og då oppførte me oss nett som om me var ilag siden mora ikkje bur samme plass som oss. 13. februar var me heime hjå meg og skulle snakke litt, dette enda med at me hadde oss. han snakka mykje og hele tida med meg når han er på skulen og ikkje dama var der. 4. mars reiste me ein gjeng på 6 stk til ei lita bygd for å kose oss på fest. Dette endte med at me låg med kvarandre igjen, og når me kom heim igjen var det som om at ingen ting hadde skjedd. Me fotsatte å snakke å holde kontakten. 13. mars sendte han melding til meg å sa at me måtte snakke, egentlig så ville han berre møtes, dette endte med at me hadde oss. han og dama har vore så mykje av og på, og dei har ikkje vore i eit forhold nokon av gongane me har hatt oss. han snakker med meg heile tida og seier at eg er hans nr. 1 og at han er kjempeglad i meg osv. me har da heilt supert lår me er med kvarandre og alt er berre bra, men kvar gong etter me har vore med kvarandre reiser han heim til ho andre jenta. dei er ikkje ilag lenger men dei gjer alt som eit par gjer. ka skal eg gjere når eg er i denne sittuasjonen? eg har prøvd å kutta kontakt men eg er så forferdelig glad i han og har følelsar for han. eg har snakka med han om ho andre jenta og han seier at dei ikkje er i lag og ikkje kjem til å bli det, men han klarer ikkje å bli ferdig med ho. han og eg er blitt så gode venner og snakker om alt mellom himmel å jord. men det er då veldig vansklig for meg at han alltid springer tilbake til ho etterpå. dei krangler heile tida og ho driver å kontrolerer han sjølv no når dei ikkje er i lag. me har litt samme vennegjeng så det er litt vanskleg å kutte ut alt med han.

huff veit ikkje ka eg skal gjere, han betyr jo så mye for meg og eg kan ikkje snakke med nokon på den måten som eg snakker med han på. no er me då 19 og 21. eg har prøvd å snakke med han om dette og seier at eg føler meg brukt. Ein av grunnane til at dei ikkje er ilag er jo fordi han måtte velge om å vere venn med meg eller vere ilag med ho, og då valgte han å vere venn med meg. også han han vore litt med andre jenter når han har vore full. eg veit ikkje kva han vil med meg, men det er jo åpenlyst at han ikkje klarer å kutte meg ut heller. når eg og han ho var i lag med er i samme rom med masse andre folk og han er der, så er han med ho, men med ein gong ho ikkje er der så kjem han bort til meg og skal sitte og holde rundt meg og gje meg all oppmerksomhet. han er den gutten eg har villa hatt i 3 år no, men føler eg ikkje kan gi opp heller siden det virker som om det er eit lite håp. kan nokon gje meg litt råd til kva eg skal gjere??

Anonymous poster hash: 62314...ea9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe, dere oppfører dere som unger, ikke forvent annet heller. Folk forandrer seg omentrent aldri ovenfor hverandre. Det vil si, du vil være som du er ovenfor denne gutten, han vil være som han er ovenfor deg, selv om dere begge vil kunne være helt andelenes ovenfor andre. Om dette er det du vil ha går du for det, men ikke forvent at det blir bedre eller enklere å forholde seg til. Går du for det har du selv valgt det, ikke kom her å suttre om det etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...