phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg bor på en liten plass som heter Honningsvåg. Eneste butikk her som selger Xbox tar blodpris. Min mor skulle reise til Hammerfest så jeg tenkte at hun kunne stikke innom og kjøpe Xbox til 1590,- (det er prisen som blir opplyst på Elkjøp) Når hun kommer dit og spør etter Xbox så svarer han bak disken "Xbox.. Hmm.. Jeg tror ikke vi har flere på lager, du vil ikke heller ha en PS2?" Når hun svarer at hun vil kjøpe Xbox går han på lageret og kommer tilbake med en, men prisen er 2290,- Når hun sier at det står 1590,- på internett svarer han at det tilbudet gikk ut av forige uke. Hvis dere ser her og her så står det ingen ting om at det "tilbudet" er tidsbegrensen. Jeg har sendt mail til Kundesenteret til Elkjøp for å bekrefte/avkrefte påstanden. Så jeg venter på svar. Men hvis det viser seg at det ikke er et tidsbegrenset tilbud så syns det er dårlig gjort av Elkjøp Hammerfest! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 X-Box koster 1590,- her i Molde... Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I Bergen også... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I oslo/lørnskog koster den 1595 kr! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da er det fyren som er idiot og hadde ikke peiling på priser. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Vet dere hva unnskyldningen til dem var? At små butikker ikke får de samme tilbudene som de stor butikkene i Elkjøp kjeden. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bestill på nett da vel. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vet dere hva unnskyldningen til dem var? At små butikker ikke får de samme tilbudene som de stor butikkene i Elkjøp kjeden. er det ikke de som skryter av at de er så store at de får gode tilbuder ??? hjelper ikke om butikken er 5990 mål eller 1kvm, ELKJØP er ELKJØP! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg håper for din egen og andres skyld at du tar kontakt med forbrukerrådet øyeblikketlig og sier ifra om dette. Aldri i verden om Elkjøp skal få lov til å lure sine kunder med villedende priser på denne måten. Om de gir seg om du presser dem, hva da med neste kunde? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 rett skal være rett!"!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå