Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Wifi slutter å virke ved nedlastninger.

Anbefalte innlegg

Har et ganske irriterende problem. Har nettop bygget ferdig en pc, og hver gang jeg prøver å laste noe større som et spill, så slutter wifien å fungere. Skulle laste ned Fifa 17 (origin), og etter ca 10-20 sekunder slutter wifien å fungere. Samme problem fikk jeg da jeg skulle laste ned GTA V (steam). Det er et problem med pcen da wifien på andre enheter enda funker.

Har prøvd å reinstallere driveren til wifien 2 ganger nå, uten hell.

Har:

Asus stix z270g hk med wifi antenne.

I5 6600k

32gb ram.

Win 10 Pro 64 bit.

Har ingen problemer når jeg f.eks ser på youtube, eller surfer nettet vanlig. Har bra signal. Har dual band router, og samme problem både på 2.4 og 5Ghz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være kompatibilitets-problemer. Har opplevd problemer med enkelte klient- og serverkombinasjoner som ikke lar seg løse uansett ymse protokoll-innstillinger og krypteringsinnstillinger. Enkleste løsningen er kanskje å trekke kabel. Kjøpe et wireless klientkort eller en USB-dongle er også løsning.

Har denne USB 300 donglen i bestilling og pakken er nok i postkassen i løpet av noen dager. Kan komme med tilbakemelding om ytelse mot vanlige a/b/g/n servere. Unngå i alle fall de som ikke har antenne.

http://www.ebay.com/itm/272572163451

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...