Gå til innhold

Jackpot 2000 - Gammel Røde Kors maskin fungerer ikke

Gamle ørn

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt usikker på hvilken kategori dette hører hjemme i, men prøver meg likevel. For to dager siden kjøpte jeg en 2001 modell Jackpot 2000 "enarmet banditt" om du vil, som var veldig vanlig på kjøpesentere og lignende frem til rundt 2004. Jeg kjøpte den relativt billig som følge av at den ikke fungerer. Selger var en ærlig fyr som hadde kjøpt 5 slike maskiner for noen år tilbake, men etter at maskinene hadde stått i et års tid fungerte kun 1 av 5 maskiner. Maskinen jeg kjøpte viste to ulike feilkoder i displayet ved oppstart, som jeg fant ut hadde noe med internklokka og batteriet til hovedkortet å gjøre. Muligens et lite CR batteri til BIOS? Men idag, da jeg slo på maskinen var displayet helt dødt, - Ingen feilmelding eller lignende. Så da er spørsmålet mitt som følger; er det noen i dette lange land som har kompetanse til å faktisk fikse slike maskiner som dette? Jeg har begrenset peiling på dette selv, og kunne egentlig tenke meg å få tak i en efaren reperatør før jeg blir fristet til å begynne å fikle for mye inni automaten selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...