andersmb Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Som tittelen sier, så kjenner jeg at jeg blir ganske usikker på gjøre dette selv. Har ingen problemer med å bygge pc, men det virker ganske lett ifht delidding. Hadde vært supert hvis noen i Sandnes/Stavanger som har gjort det før, og har delid-kit har lyst til å hjelpe. Betaler selvsagt for utstyret som trengs etc.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Bruk manualen og internet, der er svaret. Lenke til kommentar
srt Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Bruk manualen og internet, der er svaret. Dukker delid-kittet opp av seg selv da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Nei, men å fjerne ihs finner du ikke i manuelen nei, men på internet gjør du Lenke til kommentar
andersmb Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Jeg laget ikke tråden fordi jeg ikke gidder å google og sjekke youtube før jeg spør..Hadde vært kjekt visst noen hvertfall kunne lånt meg et kit, har ikke akkurat tenkt å gjøre dette mange ganger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hvor mange har slik verktøy liggende hvor du og jeg er Men nok nå, jeg missforsto spørsmålet, så ts beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå