Gå til innhold

Skjermkort trøbel!

3dRacer

Anbefalte innlegg

Hei, første post på forumet:) Mye nyttig informasjon men fant ikke mange poster om CL5 fra whitebox men det var en del som kjørte CL 50...

Oki, her er problemet. Skjermkortet låser seg nå jeg spiller spill! Det er en Mobility Radeon 9000. Veldig iriterende, spiller egentlig ikke så mye bruker maskinen mest til 3D design og grafikk men når jeg skal spille litt låser sjermkortet hele maskinen også må jeg restarte. Har instalert siste catalyst driverne og har modded dem. Men ble ikke kvitt problemet.

Er det flere som har samme problemet?

Er det også mulig å bytte skjermkortet? Prøvde å "finne" den, skrudde fra nesten hele pcen men fant ingenting som ligner på en skjermkort...

Takker:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig avhengig om kortet er en del av hovedkortet eller om det er skilt ut i en egen modul. Hvis det er en del av hovedkortet må du skifte hele skiten...

Det blilligste ville vært hvis skjermkortet var skilt ut i en egen modul, da kunne du kanskje fått kjøpt denne modulen fra whitebox til en ikke altfor dyr penge...

men..men

Lerun

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva skjer? Får du svart skjerm? Jeg hadde problemer med skjermkortet, men maskinen låste seg ikke, skjermen bare røk. Jeg sendte den inn og fikk byttet ut hele innmaten, fikk ny skjerm og oppgradert ram. Bare ring dem, de er veldig hjelpsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...