Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I en litt forvirret situasjon, hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Så jeg møtte ei på byen på en lørdag, møtt henne før. Lørdagen følte jeg at vi fikk en kjemi, vi danset og pratet sammen endel. Når utestedet stengte, tilbringte vi tida sammen og pratet endel på et spisested til det stengte. Det var god stemning, og jeg er ganske positiv til at hu er tiltrukket og har en viss interesse i meg. For hver mulighet så tok hu på meg, og hadde ikke noe i mot at jeg tok på hun heller. Jeg var litt små sjuk den dagen, så gikk ikke for noe kyss. Om jeg hadde gått for det, så tror jeg hu ikke hadde trukket seg. 

Fulgte hu hjem, og når vi er framme sier hu "Du kan ikke bli med inn, jeg er ikke helt singel"

Helt ærlig så hadde jeg forhåpninger å få komme inn.

Men jeg respekterer forhold statusen hennes, så presset ikke på noe. Det var heller ikke noe big deal. Jeg hadde det koselig og artig med hu hele kvelden, å få seg et ligg betyr ikke alt for meg når jeg er ute på byen. I etterkant har jeg tenkt endel, og er litt forvirret. Hvorfor er hu ute på byen alene, på en lørdag når hu er ikke helt singel. Jeg tolker "ikke helt singel" som jeg driver på med noen, eller er av og på med typen. Men gjør hu det, så hadde det vært mer naturlig å heller være med han? Også være litt mer tilbakeholden og ikke så flørtete med meg? Hu var også veldig keen på å treffes senere, og fikk snappen min. Skjønner ikke helt hva hu vil, og vet ikke hvor dette går. Har ikke hørt fra hu, men tenkte jeg bare skal vente til hu tar kontakt. Hva hadde du gjort om du var i min situasjon?

Anonymous poster hash: 6ce40...e19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva hadde du gjort om du var i min situasjon?

Glemt hele dama og tenkt at hun sikkert ikke hadde forandret seg hvis jeg var sammen med henne.

Har forresten vært i situasjonen du beskriver og det ble bare surr. Jeg "holdt på" med dama i et par uker før jeg til slutt ristet på hodet og lot vær å ha kontakt med henne. Den neste dama etter det var mye mye bedre ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

For og snakke av erfaring, så er denna dama en dårlig deal. Men for også og snakke av erfaring så er damer som er en dårlig deal ofte ganske lokkende pga de er vanskeligere og fange. Hu la jo kortene ganske på bordet tenker jeg, det er kluss med hu og typen og hu var på byen for og skaffe bekreftelse på at hu fortsatt er verdt noe.

Jeg hadde gjort som 4 3 sier, og glemt hele dama, og alt dramaet som følger med. Hu er ikke noe og ta vare på. 

Lenke til kommentar

Ikke helt singel kan bety mye, ikke sikkert hun hadde lyst der og da. Men hun vil gjerne ha deg som en backup hvis hun blir ensom, og ellers bli underholdt og få oppmerksomhet av deg. Ved å gjøre det sånn vet hun at de interesserte kan bli bare enda mer interessert, siden alle vil ha det de ikke kan få og mange vil fortsette å prøve. Mest sannsynlig bare en luremus som vil kaste bort tiden og pengene dine for sin egen underholdning.

Lenke til kommentar

Takk for svar, vil nok være litt mer på vakt rundt denne dama! Hadde vært greit med innspill fra damenes side også!
Nå er jo det jeg skrev en veldig kort oppsummering av kvelden. Vi har jo sett hverandre flere ganger før, og hver gang så har vi det blikket som om vi kunne spist opp hverandre. To helger tilbake, første gangen jeg møtte hu på byen. Så var hu veldig raskt med å informere meg om at hu var singel. Hu var mye mere på meg da, men da viste jeg også veldig mye mindre interesse. Kan det hende at hu er litt forvirret selv, og at hu vipper med å velge mellom meg og typen? Jeg vet jeg ikke burde være så naiv, og kanskje slutte å spørre disse spørsmålene. Men jeg vil så veldig drive med noen, det er veldig lenge sida. Hu roer meg veldig når vi prata, og det var veldig deilig på en måte jeg ikke har følt på lenge.

Uansett så tar jeg imot hardbarka kritikk, og sannhet det står jeg i stor respekt for!

Lenke til kommentar

Hvorfor er hu ute på byen alene, på en lørdag når hu er ikke helt singel. Jeg tolker "ikke helt singel" som jeg driver på med noen, eller er av og på med typen. Men gjør hu det, så hadde det vært mer naturlig å heller være med han? Også være litt mer tilbakeholden og ikke så flørtete med meg? Hu var også veldig keen på å treffes senere, og fikk snappen min. Skjønner ikke helt hva hu vil, og vet ikke hvor dette går. Har ikke hørt fra hu, men tenkte jeg bare skal vente til hu tar kontakt. Hva hadde du gjort om du var i min situasjon?

Kanskje vedkommende hun dealer med hadde noe annet å gjøre den kvelden? Du vet, jobb, reise, andre forpliktelser. 

Hun er i ferd med å finne ut om det blir noe forhold ut av den hun holder på med og har deg eventuelt i bakhånd hvis det ikke blir noe av. Overgangen fra singel til forhold er ofte litt sånn, man vurderer alternativer og hva man skal satse på.

Anonymous poster hash: 472fe...746

Anonymous poster hash: 472fe...746

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...