AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hei, Håper noen kan hjelpe meg. Jeg er veldig sent ute da søknadsfristen er 15. april, og det er påskeferie, så får nok ikke svar fra skolen med en gang. Går mitt siste år som lærling, og har søkt på påbygg VG3, men vil videre på bachelorstudie som har opptakskravene generell studiekompetanse + R1. Betyr det at fagprøve ikke har noe å si? Om jeg tar påbygg vil jeg fortsatt mangle R1. Dvs. jeg må ta 2 ekstraår. Noen forslag? Anonymous poster hash: a4663...fa5 Anonymous poster hash: a4663...fa5 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Blir vel bare ett år det her, hvor du tar påbygging + R1 likt. Noe som går fint om du setter deg ned og jobber 2-3 timer hver kveld med få unntak. Endret 9. april 2017 av nightowl Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Det er vel bare å gå påbygg som vanlig, også tar du R1 som privatist til høsten? Ikke så vanskelig om du jobber grundig med det. Hadde du 5-6 i matte fra ungdomskolen så vil jeg tro at du skal klare det med bare litt lesing over noen mnd. Har du derimot store huller, så krever det noe mer lesing, men absolutt overkommelig om du er strukturert. Det finnes et par norske youtube-kanaler som tilbyr veldig bra videoer for matte. Husker jeg brukte UDL.no endel når jeg tok R1 som privatist. Endret 9. april 2017 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå