ostenxx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jepp, skal videreføre mitt NetCom Young Talk abonnement og skal derfor skifte ut den gamle sliteren(Siemens C 45) med noe av litt høyere klasse. På telebutikken får jeg telefonen med videreføring for 1800 kr, noe jeg ser på som et bra tilbud. Men fåes den billigere noen steder? Har den deksler slik at jeg kan skifte dem ut? Finnes det mobiler av andre produsenter i samme klasse? Hva er konkurrentmobilene til denne? Mvh. Øystein Endret 4. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) t610 er en god mobil. Svakheten ligger hovedsakelig på 2 områder: minnet og skjermen. Hvis du ikke har mye dritt på mobilen så holder minnnet. Skjermen er meget bra; bare den er nesten uleselig i sterkt sollys/sterkt lys (men dette er nok ikke noe problem på denne siden av året ) vet ikke hvor de har den billigere; skal lete EDIT: nei den har ikke sånne "skift fort deksler" som nokia og noen simenser... men det går å få tak i nye deksler itillfellet du vil ha det, i en annen farge (krom, sølv, gull, gul ++ og itillegg de "orgianle" dekslene) Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 t610 er en god mobil.Svakheten ligger hovedsakelig på 2 områder: minnet og skjermen. Hvis du ikke har mye dritt på mobilen så holder minnnet. Skjermen er meget bra; bare den er nesten uleselig i sterkt sollys/sterkt lys (men dette er nok ikke noe problem på denne siden av året ) vet ikke hvor de har den billigere; skal lete Hadde i grunn tenkt på versjonen med Vulcanic Red-deksel, men jeg gidder ikke vente til neste år for å skaffe dette. Er mobilen treig mht. minnet? Er litt lei av den jeg har nå pga. at den er ekstremt treig når jeg lagrer mye på selve mobilen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 men det går å få tak i nye deksler itillfellet du vil ha det, i en annen farge (krom, sølv, gull, gul ++ og itillegg de "orgianle" dekslene) Hvor? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg synes ikke den er treg. Hvis du ikke kjenner noen som har den, så synes jeg du skal gå til et par butikker. De burde ha en du kan teste et par sekunder. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) SWAG: igjennom internet.. har ikke linken pga. den stygge faens pc'n klikka slik at jeg måtte reinstallere den så jeg har ikke linken.. EDIT: (jeg gidder aldri å ta backup... lat ) Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Her: http://www.cutepcs.com/housing_list.asp?ph...=2&phonesub=244 http://www.wirelessground.com/soert6t6fapl.html http://www.stores.ebay.co.uk/djfinnmobilea...4/?col=2&dir=-1 http://www.cellularaccessory.com/t616faceplates.html (ikke bilder) Hilsen Google Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) haha. fant de jeg og... men du var for rask men fannt ikke den beste sidne *leter videre* Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, de har jeg også funnet, men vil kjøpe det i Norge. Ikke aktuelt å bestille fra utlandet, desverre. Men takk uansett. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) HER HER HER!!!!....er en bra link EDIT; sorry swag så ikke posten din ... men shit au... noen som vet hvorfor disse dekslene ikke selges i norge??? merkelig egentlig siden norge er ganske kjøpegale når det gjelder mobil...! Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå