Gå til innhold

Ny mobil- SonyEricsson 610 et bra valg?

ostenxx

Anbefalte innlegg

Jepp, skal videreføre mitt NetCom Young Talk abonnement og skal derfor skifte ut den gamle sliteren(Siemens C 45) med noe av litt høyere klasse.

På telebutikken får jeg telefonen med videreføring for 1800 kr, noe jeg ser på som et bra tilbud. Men fåes den billigere noen steder?

Har den deksler slik at jeg kan skifte dem ut?

Finnes det mobiler av andre produsenter i samme klasse? Hva er konkurrentmobilene til denne?

Mvh. Øystein

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

t610 er en god mobil.

Svakheten ligger hovedsakelig på 2 områder: minnet og skjermen.

Hvis du ikke har mye dritt på mobilen så holder minnnet.

Skjermen er meget bra; bare den er nesten uleselig i sterkt sollys/sterkt lys (men dette er nok ikke noe problem på denne siden av året :roll: )

vet ikke hvor de har den billigere; skal lete ;)

EDIT: nei den har ikke sånne "skift fort deksler" som nokia og noen simenser... men det går å få tak i nye deksler itillfellet du vil ha det, i en annen farge (krom, sølv, gull, gul ++ og itillegg de "orgianle" dekslene)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
t610 er en god mobil.

Svakheten ligger hovedsakelig på 2 områder: minnet og skjermen.

Hvis du ikke har mye dritt på mobilen så holder minnnet.

Skjermen er meget bra; bare den er nesten uleselig i sterkt sollys/sterkt lys (men dette er nok ikke noe problem på denne siden av året :roll: )

vet ikke hvor de har den billigere; skal lete ;)

Hadde i grunn tenkt på versjonen med Vulcanic Red-deksel, men jeg gidder ikke vente til neste år for å skaffe dette.

Er mobilen treig mht. minnet?

Er litt lei av den jeg har nå pga. at den er ekstremt treig når jeg lagrer mye på selve mobilen. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...