VRK18 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Da jeg så de grusomme bildene av parterte mennesker i Stockholm tenkte jeg at jeg håper de døde momentant og ikke led en smertefull død. Er det noen eksperter på smerter som kan bekrefte dette? Dør man momentant når man blir utsatt for et slikt trykk, eller må man først gjennom et smertehelvete? Endret 9. april 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Nei, det er vel nesten som å bli skutt tenker jeg. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Det er nok heller som å falle i asfalten fra relativt stor høyde. Bildene som trådstarter henviser til minnet meg mest om 9/11-bildene hvor ofrene hadde hoppet fra WTC. Mest sannsynlig dør de momuntant - uten noe smertehelvete. Man kan iallefall håpe det.. (Jeg er ingen ekspert på smerte - i tilfelle det kun var svar fra dem som var ønsket her.) Endret 11. april 2017 av VikingF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå