Kia Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg har en macbook air og en Iphone 5s. På grunn av syn foretrekker jeg å sende sms fra macen, altså Imessage. Da sender jeg både til folk med Iphone etc og andre typer mobiltelefoner, dvs at melding går som sms. I går streika denne funksjonen. får kun sendt tekstmelding til kontaktene som har Iphone, Ipad og mac maskiener . Navnet til den jeg jeg vil sende til vises i rødt Jeg har skt på nett om hjelp,menalt dreier seg om innstiller på Iphone. denne er sjekker og alt står slik det skal. har skudd av og på alle enheter men finner ikke ut av dette. Hjelp på teskje-nivå ønskes. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Jeg har en macbook air og en Iphone 5s. På grunn av syn foretrekker jeg å sende sms fra macen, altså Imessage. Da sender jeg både til folk med Iphone etc og andre typer mobiltelefoner, dvs at melding går som sms. I går streika denne funksjonen. får kun sendt tekstmelding til kontaktene som har Iphone, Ipad og mac maskiener . Navnet til den jeg jeg vil sende til vises i rødt Jeg har skt på nett om hjelp,menalt dreier seg om innstiller på Iphone. denne er sjekker og alt står slik det skal. har skudd av og på alle enheter men finner ikke ut av dette. Hjelp på teskje-nivå ønskes. altså; jeg kan sende sms fra Iphone men ikke fra Imessage, slik jeg har gjort i flere år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå