Aiphoenix Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg vet at det kan være litt subjektivt, men er det en mobil dere synes stikker seg positivt ut? Jeg tenker ca 4000-ish, og det er et stort pluss hvis den tåler litt regn. Er det en bra ute nå, eller bør jeg vente noen måneder? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 http://cdon.no/elektronikk/sony-xperia-x-performance-lime-gull-p37429955?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Sony+Xperia+X+Performance+Lime+Gull&utm_content=37429955&utm_campaign=prisjakt_no_Cell+-+Cellphones Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Hvis du har 4000 kr har du råd til både Samsung Galaxy S6 og LG G5. Begge har meget bra kamera. LG er bedre på foto, mens S6 er bedre på video. Ingen av dem tåler spesielt mye, men LG G5 ryktes å være mer vanntett enn man skulle tro. Sjekk Youtube. Ingen av de er vel mellomklasse, men har du 4000 kr får du faktisk fjorårets toppmodeller. iPhone SE har også et veldig bra kamera, men mangler plass til minnekort. Glemte faktisk å nevne Microsoft Lumia 950 eller 950XL. Begge har meget bra kamera, og koster småpenger i forhold til da de kom på markedet. Men du må venne deg til Windows Phone da... Endret 9. april 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Du får nå Samsung S7 (flat) til 4.750,. men om det «4.000,- ish» nok for deg vet jeg ikke? Det er en meget god mobil, med et meget bra kamera, den er i tillegg vann/støvtett slik du ønsker. Kan i tillegg sette inn et minnekort i den mobilen, slik at du får større lagringskapasitet. I slutten av mnd så blir Samsung S8 lansert, og det kan jo da hende at S7 utgaven blir ytterligere nedsatt i pris (uten at jeg har fasiten på det). Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Takk for innspill folkens, jeg skal vurdere alle disse. Ser forresten at Nokia 6 får veldig gode tilbakemeldinger på kamera, bluss at den tåler støv og en vannsprut. Men så var det dette med 'the waiting game', da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå