Elmannkanskje Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hei, skal gå vg-3 påbygg etter å ha gått vg-1 elektro og vg-2 el energi. Har virkelig ganske liten anelse over hva jeg kan bli etter å ha fullført dette. Har lyst å bli skipselektrikker, men vet ikke om det er mulighet for det hvis jeg går påbygg. Burde jeg droppe pånygg og bli lærling på sjøen eller er det en vei gjennom påbygg? Lenke til kommentar
Grensejegeren Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Om du er usikker på hva du vil fremover, så fullfører du ett år med påbygg. Da har du alle muligheter du kan drømme om, og samtidig gå i retning mot skipselektronikk om du heller ønsker dette. Personlig vet jeg om mange som har hatt nytte av å ta et år med påbygg. Du blir uansett ikke mindre kompetent av å ta ett år med påbygg. Da har du et slags sikkerhetsnett, om du finner ut etter et par år på sjøen at dette ikke var helt som du hadde tenkt deg. Lenke til kommentar
Elmannkanskje Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå