Tunky Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Forrige uke skrudde plutselig min S7 Edge seg av, selv om den hadde nok av strøm. Det eneste jeg har merket i ettertid at har forandret seg er batteritiden. Jeg pleier alltid å lade telefonen på kvelden, så den er fulladet når jeg legger meg. Tidligere mistet den 10-15% av strømmen i løpet av natta. Nå våkner jeg opp og telefonen har ofte bare 50-60% strøm igjen. Jeg bruker stort sett alltid laderen som fulgte med telefonen, men inni mellom bruker jeg en lader fra en av mine gamle telefoner. Jeg kan ikke huske at det var noen oppdatering eller at jeg installerte en ny app på tidspunktet dette begynte, men som sagt skrudde telefonen seg plutselig av. Er dette en vanlig feil andre har vært borte i? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Vil du ha et sprek batteri lenge så vil jeg råde deg til å la være å lade til 100%. Lad til 80-90%. Disse Lithium batteriene lever mye lenger ved forholdsvis lavt energi nivå. Uansett, går du inn i menyen på telefonen, batterimeny, så kommer det vel opp en oversikt over hva strømmen går til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå