Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har de slutta å bruke Visa på komplett? Sist jeg handla der så kunne jeg velge Visa/Mastercard. Nå er det bare oppkrav og eAxcept som min bank ikke støtter... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm har alltid savnet VISA på komplett, har de hatt dette altså? Vet psdata har hatt det.. men har aldri sett komplett tilbydde dette. Kjipt om de har tatt det vekk da. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 quote fra komplett.no: Visa og MasterCardKomplett.no vil tilby betaling med Visa og MasterCard så snart kortselskapene tilbyr 3D Secure eller tilsvarende. 3D Secure er en mekanisme som gjør det enda tryggere å handle på Internett, uten at du må bruke spesiell programvare. Komplett mener at det i dag er trygt for kortbrukere å handle på Internett, men 3D Secure gir ytterligere sikkerhet både for kortbruker og nettbutikken. Vi regner med at dette vil åpne i Norge senere i 2003. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=payment det blir vell snart Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 quote fra komplett.no: Visa og MasterCardKomplett.no vil tilby betaling med Visa og MasterCard så snart kortselskapene tilbyr 3D Secure eller tilsvarende. 3D Secure er en mekanisme som gjør det enda tryggere å handle på Internett, uten at du må bruke spesiell programvare. Komplett mener at det i dag er trygt for kortbrukere å handle på Internett, men 3D Secure gir ytterligere sikkerhet både for kortbruker og nettbutikken. Vi regner med at dette vil åpne i Norge senere i 2003. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=payment det blir vell snart Den informasjonen er ganske utdatert... Jeg var med på å utvikle en nettbutikk som bruker Netterminal fra BBS som bruker 3D Secure standarden. Vi begynte vel å teste med den i februar/mars i år. Så det er ikke tilgjengligheten til betalingsløsninger som hindrer Komplett. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Husker godt at Komplett skrev i Juni at snart kan du betale med Visa. Det er liksom ingen vits å handle på komplett uansett hvor billig det er, i og med at oppkravsgebyret veier opp i forhold til andre butikker.(Mpx, Psdata). Endret 5. desember 2003 av alkazelters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå