IHaveADream Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hei, Spørsmålet står egentlig i overskriften. Har en haug med Nivea-solkrem liggende hjemme, med ganske høy solfaktor. Lurer på om disse kun er tiltenkt kroppen, eller om det går fint an å bruke dette til ansiktet også? Eller må/bør jeg kjøpe en spesifikt for ansiktet, som f. eks Vichy solkrem for ansiktet? Hva er egentlig forskjellen på solkrem merket spesielt for ansiktet, og "Vanlig" solkrem, f. eks Nivea, kjøpt i dagligvarebutikk - men som også selges på apotek? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Forskjellen er at de tjener mer penger på å selge to. Jeg har alltid brukt vanlig solkrem overalt, bare ikke gni det inn i øynene. Jeg kan tenke meg at en forskjell kan være at den for ansiktet er laget for mer sensitiv hud(?). Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Første du må gjøre er å kaste Nivea-produktene dine. Nivea er søppel som ikke er bra for huden i det hele tatt. For det andre kjøp noen andre merker, som Vichy. Smør på med solkrem i ansiktet. Huden vil bli fett så husk å vaske deg i ansiktet når dagen er ferdig. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Takk for svar, dere. Nå ble jeg veldig usikker; det er alltid så mye motstridende informasjon... :/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Du kan bruke den til ansikt. Jeg regner med det er konsistensen og paknigsstørrelsen som er forskjellen. Hvis den ser rar ut, har rar konsistens, eller lukter rart, kast den. Ikke ta noen sjanser med sola. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Takk for svar, dere. Nå ble jeg veldig usikker; det er alltid så mye motstridende informasjon... :/ Hvilken info er motstridende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå