Fotoskrulla Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Fra Devoldfabrikken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Flott bilde fra et rustikk gatemiljø jeg minnes at du har vist bilder fra tidligere . Her i et fint gråværs lys som fremhever fargene . Litt nærmere og det hadde blitt et flott portrett . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Flott bilde fra et rustikk gatemiljø jeg minnes at du har vist bilder fra tidligere . Her i et fint gråværs lys som fremhever fargene . Litt nærmere og det hadde blitt et flott portrett . Alec Hei Alec Ja, jeg har vist bilder herfra tidliger. Det er snop for fotografer her. Det var en regnfull og litt vindfull trist dag, men noen bilder kan man jo ta for det, ikke sant Når det blir vått, blir fargene forsterket. Det er ikke ofte jeg får tatt portrettbilder av denne jenta her... Takk så mye for fin tilbakemelding Alec! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Godt komponert fra Devoldfabrikken med modellen med lurt smil i det gylne snitt i velvalgt kjøreretning. Bra at du ikke har kuttet i toppen med hensyn til det spesielle miljøet. Jeg har ikke vært her etter at det ble butikksenter, men de selger vel Devold genser her fremdeles produsert i lavkostland. God påske! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Godt komponert fra Devoldfabrikken med modellen med lurt smil i det gylne snitt i velvalgt kjøreretning. Bra at du ikke har kuttet i toppen med hensyn til det spesielle miljøet. Jeg har ikke vært her etter at det ble butikksenter, men de selger vel Devold genser her fremdeles produsert i lavkostland. God påske! Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg vurderte kutt i toppen, men fant ut at det ble feil denne gangen. Ja, Devoldgensere selges her fremdeles, mange forskjellige modeller. Det er også mulig å kjøpe B-vare med små feil (det er veldig små feil altså) Jeg er sånn som alltid går med ermene skubbet opp når jeg er på tur, så jeg kjøpte meg en ull t-shirt. (en sånn supertynn og deilig en) Nå laver snøen ned her, jeg skal på min siste arbeidsdag før påske. Ønsker deg en riktig god påske! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Fint gatemiljøbilde, minner jo om et bakgårds-sted. På en måte gammelt og nytt med personen/mobiltelefon som kontrast. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg