Hestejente123 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg har nylig fått en oppgave hvor jeg skal ta for meg en pågående konflikt i verden (valgfri), og drøfte reaksjonene det internasjonale samfunnet har hatt på den aktuelle konflikten. Deretter skal jeg undersøk en annen internasjonal konflikt (etter 1945), og vurder disse to konfliktene opp mot hverandre. Finner man likheter? Hvilke ulikheter er til stede? Til denne oppgaven har jeg valgt Cubakrisen. Trenger hjelp til å finne en internasjonal konflikt som pågår i dag som helst har noen likheter med cubakrisen. kan noen hjelpe meg ? Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Ohh den var vanskelig. Cuba krisen var jo i en helt annen tid enn nå. Jeg tror det er vanskelig å finne noe liknende som pågår akkurat nå. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Sør-kinahavet? Tenker på at kina bygger militærbaser der eller hva det er, og det er ikke amerikanerne så fornøyd med. Endret 9. april 2017 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
Hestejente123 Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Ohh den var vanskelig. Cuba krisen var jo i en helt annen tid enn nå. Jeg tror det er vanskelig å finne noe liknende som pågår akkurat nå. Ja, akkurat det. Lurer på om jeg kanskje velger en annen konflikt for å gjøre dette lettere. Lenke til kommentar
Hestejente123 Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Sør-kinahavet? Tenker på at kina bygger militærbaser der eller hva det er, og det er ikke amerikanerne så fornøyd med. Den var fin, skal se om jeg finner info jeg kan bruke i oppgaven. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå