merterje Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Nå i stad oppdaget jeg at det ble en svart rett stripe horisontalt på TVn på venstresiden ca 15 cm innpå skjermen. Jeg forsøkte å starte på nytt både TVn og T-We boksen, men stripen er der fremdeles. Jeg har aldri vært borti dette før, og lurer på om det kan være TVn, T-We boksen eller noe med kabeltv. Det er da greit å ringe canal digital når de er åpen, de vet det kanskje, eller så snakke med support til Philips TV. Men kanskje det kan rettes på ved oppdatering av TVn eller også oppdatering av T-We boksen ? Noen som vet mer eller har vært borti dette ?? TVn er nesten helt ny. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hvis stripen er der også fra andre kilder (spillmaskin, Blu-ray o.l.) er det vel noe med TVen. Prøv annen hdmi inngang med dekoderen også. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Test andre kilder, kabel og innganger. Som plankeby sier, er det der fra andre kilder så er det TVen, er det ikke det så er det CD dekoderen. Hvis TVen er under 1 år, vær kjapp med å med i fra til Philips. Da er ting veldig mye enklere med tanke på garanti. Du får da som regel teknikker til å reparere TVen hjemme. Over 1 år, så blir den uansett sendt inn. Og siden det er Philips, så er du kanskje uheldig at de benytter Info Care fortsatt til sine reperasjoner. Verste møkka firma jeg har vært borti. Er en av grunnene til at jeg ikke kjøpte Philips igjen. De greide aldri å fikse min TV, da de ikke skjønte problemet. Fikk også TVen tilbake med løs del inni en gang fra verksted. Første gangen hadde jeg montøren på besøk, og da måtte jeg selv vise han hvordan man satt TVen sammen skikkelig igjen. Noe de tydeligvis ikke skjønte på verkstedet heller, siden den kom feil satt sammen tilbake derifra igjen siste gang. For vent heller ikke verdens beste service fra Philips hvis du har en av de billigere TVene. Når jeg ringte inn første gangen med mitt problem, så hadde han på tekniske passe "uff enda en som skal klage på noe" holdning, helt frem til han slo opp TV versjonen jeg hadde, og så det var toppmodellen dems. Da fikk han en helt annen holdning. Så man får bedre service ved å kjøpe dyrere TV fra dem. Endret 9. april 2017 av AndersT2 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Dårlig kontakt på flatkabelen inni tv´n. Sjekk denne: Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Nysgjerrig på om trådstarter fant ut noe mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå