BluE_fUnc Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, jeg lurte på om det var mulig og gjøre sånn som man gjør i cs, man "tar fra hverandre" filmen og gjør den om i bilder slik at man kan redigere på et enkelt bilde og sette sammen filmen igjen. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmmmm, tror ikke det er mulig, har hvertfall ikke sett noe til det eller hørt noe om det, sry Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Animation Shop kan gjøre det.. bare søk på det på www.av.com så finnner du det lett... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 VirtualDub gjør det helt flott (og masse annet i tillegg om du skulle ha bruk for det). Bare last inn klippet, velg File -> Save Image Sequence Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, så det virker altså!!!!!!! ( Alt er jo nesten mulig i dataverden nå da s ) Jeg får vel skaffe meg begge programmene da og teste dem ut Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Vel... da er det bare for meg å takke og bukke Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Huff huff skjønner ikke driten av Virtual dub Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Greit, jeg skjønte det Bare at, etter jeg har gjort om hele filen til .jpeg skal jeg prøve og åpne en av .jpeg filene da står det sånn "no preview available" meningen var jo at jeg skulle kunne gå inn på psp eller vanelig paint og redigere bildene derfra... men det ser jo ikke ut som det fungerer Noen som vet hvorfor jeg får den meldinga ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå