Cell_v14 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg har tenkt og kjøpe dette til PC lyd: Front: Eltax Millennium 500 Bøk Bak: noe jeg kan finne i kjelern Center: .....creative mini høytalern er jo der!? Lydkort: TerraTec SoundSystem Aureon 7.1 Space Forsterker: JVC Receiver RX-5032V Sølv (blir vortgjømt i PC pulten..hehe) men jeg undrer om at Eltax Millennium 500 er så bra, prisen sier noe annet + jeg sliter litt med penger! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har hørt at Eltax er virkelig elendig, men har aldri faktisk hørt på dem selv... Prisen skremmer nok vekk de fleste seriøse. (Har samme lydkort, og kjøpte NAD T-752 og et par Dali AXS10k på www.hifiklubben.no ) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har hørt at Eltax er virkelig elendig, men har aldri faktisk hørt på dem selv... Har hørt det samme, skranglekasser av de helt store dimensjoner Nei takke meg til et skikkelig stereo oppsett istedet, AXS10K Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) hva med Mosquito Studio Lab SLB502 som front? er på Komplett.no Endret 4. desember 2003 av Cell_v14 Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ville heller satse på et par gale 3040 fra hifiklubben som front.. evt et par proson fra hificenter kjeden visst du vil ha mere dunk dunk lyd! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er en dårlig idè å bruke så mange ulike høyttalere i et oppsett. Kommer til å låte helt mongo. Har ikke hørt Eltax, men hvis du sammenligner vekten på Eltax millenium 500 med f.eks Klipsch RF35 veier klipschen en god del kilo mer, til tross for at den er lik størrelse og Eltax har flere og større element. Det gir en liten pekepinne på kvaliteten. Du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå