Kowalski Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Naturlig konklusjon fra denne tråden er da at folk som ikke har sett goatse, tubgirl og smegma ikke bør prøve å se det heller. Altså: Ikke klikk deg inn på goatse.cx , tubgirl.com eller smegma.ca (Må ha det, bare må ha det!) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg takler vanligvis det merkeligste, men den gangen jeg så ei jente ha seksuell omgang med en hest (!!!) DA!!! Det var ikke en hest men en esel.....tror eg... Ja, jeg tror også det var et Esel, men er ikke helt sikker... Uff det var veldig ekkelt... Jeg kjenner en kar(vil ikke oppgi navn, da ville Sebastian blitt sur) som kjøpte en porrfilm på svinesund(sverige)... han var litt nervøs fordi han så ikke akkurat ut som en 18åring så han tok den første filmen han så og betalte... når han kom hjem for å se på denne filmen oppdaget han etter hvert at filmen het "Chicks With Dicks 5"... jeg vet ikke hvorfor han ikke skrudde av med en gang? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 :O, se i den nyeste tråden i Humor-kategorien hvis dere vil se noe sykt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 slettet linken.. er det lov å paste den inn her eller? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 mebbe, prøv og se det er jo tross alt "Søppel" Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 advarsel, ikke for sarte sjeler som ikke tåler ekle ting og/eller god gammeldags bondehumor: http://www.zodoenzehetdaar.nl/templates/filmpje1.php Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 advarsel, ikke for sarte sjeler som ikke tåler ekle ting og/eller god gammeldags bondehumor: http://www.zodoenzehetdaar.nl/templates/filmpje1.php Den var da heller søt da :=) Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 advarsel, ikke for sarte sjeler som ikke tåler ekle ting og/eller god gammeldags bondehumor: http://www.zodoenzehetdaar.nl/templates/filmpje1.php Hva i all verden?! Idiot Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 apropo ekle ting, sjekk linken i hvordan driter du tråden.. ekkelt ja.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan noen si hva det er? Vil nødig klikke på linken hvis det er verre en tubgirl o.l. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 En bondegutt som stapper hodet sitt inni en sau, og blir dradd rundt på golvet.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 http://www.zodoenzehetdaar.nl/templates/filmpje1.php Jeg kan ikke nederlandsk, men navnet på siden betyr vel noe sånt som "slik bur dei der" eller "sånn gjør de det der", kan jeg tenke meg. Akkurat som en parodi på gamle historiebøker. Drøye filmer å se om man klipper litt i lenken. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 "skalikkeklippeilinken,skalikkeklippeilinken,skalikkekl..." Tror faktisk jeg klarer det også. Go me! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hehe.. shithead? jaja.. han gjorde det nå frivillig.. men kan ikke si det frister å prøve det samme.. usj Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Vifteovn, may the Force be with you. Synd at DrDoogie ikke har oppdaget denne tråden enda, han pleier å ha en del depraverte, syke sider å bidra med. Endret 17. desember 2003 av Kowalski Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Jeg tror denne siden med linker dekker det meste: r****n.com/links/ Jeg slettet linken. Fikk kalde føtter Endret 17. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Fra den siden kan man bl.a. finne Red Meat : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Den linker med sauen er jo tam da. Ikke noe å brekke seg over. Har dessuten en annelse på et det er fake. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja du sier noe der snowdog.. i bildet hvor han stapper hodet inn, så ser ikke sauen ekte ut... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 tenkte jeg også... hvorfor skal en sånn amatørmessig hjemmesnikret film plutselig være klippt akkurat der? derfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå