Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) hav skjer på fist.tk? En fisk som får hodet kuttet av! Endret 4. januar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hav skjer på fist.tk? En fisk som får hodet kuttet av! En fisk som blir kappa av hodet... er det alt. Har ikke vert der selv, men en fisk som blir kappa av hodet er ikke akuratt noe ekkelt da. Har du aldri fått no fisk på fisketur da man? Man brekker da nakken på fisken der, en tar å rensern for innvolder også. Når en kommer hjem så tar en å leger en på panna for å steke den, eller en kokærn i kjelen. Samma med dyr. (Er foresten mot fisking og jakting når en gjør det kunn for morro uten å ete maten en fanger) Mulig det var mye ironi ute og gikk når dere dro den fisken inn i bildet. Hva syntes dere om at mange av de som fanger krabber slenger dem i gryta uten å drepe dem først da? Tenk å bli kokt levende da, det kan ikke være deilig. Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en lit mer human måte jeg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva syntes dere om at mange av de som fanger krabber slenger dem i gryta uten å drepe dem først da? Tenk å bli kokt levende da, det kan ikke være deilig. Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en lit mer human måte jeg. Har fanga krabbe mange ganger og kan forsikre deg om at krabba dør momentant når den kjem oppi gryta Vil sei at det er meir "humant" enn å knuse krabba først. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hva syntes dere om at mange av de som fanger krabber slenger dem i gryta uten å drepe dem først da? Tenk å bli kokt levende da, det kan ikke være deilig. Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en lit mer human måte jeg. Har fanga krabbe mange ganger og kan forsikre deg om at krabba dør momentant når den kjem oppi gryta Vil sei at det er meir "humant" enn å knuse krabba først. hm... ok da, men hva med de andre greine da. Kan du forsvare det også? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 litt værre med det andre ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (Er foresten mot fisking og jakting når en gjør det kunn for morro uten å ete maten en fanger) OMFG!! Er du sånn som er imot alt? Virker som om du er imot mye. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 avliving stort sett å dyr er jo momentant da.. pleier som regel å bruke slaktemaske å da er det en bolt som går 7 cm inn i skolten på dyret.. katter å sånn får vel bare sprøyter hos dyrlegen.. vil ikke si det er så ille jeg akkurat.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva syntes dere om at mange av de som fanger krabber slenger dem i gryta uten å drepe dem først da? Tenk å bli kokt levende da, det kan ikke være deilig. Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en lit mer human måte jeg. Har fanga krabbe mange ganger og kan forsikre deg om at krabba dør momentant når den kjem oppi gryta Vil sei at det er meir "humant" enn å knuse krabba først. hm... ok da, men hva med de andre greine da. Kan du forsvare det også? Har aldri sett ein levande gris ein gang. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hav skjer på fist.tk? En fisk som får hodet kuttet av! er ikke url'en fist.tk da? ikke fisk.tk Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en litt mer human måte jeg. Har du i det hele tatt peiling på hvordan akkurat denne handlingen skjer? La meg (som erfaren bonde) få si at grisene ikke har vondt i mange minuttene, og hele handlingen er ganske så human (spesielt om man sammenligner denne måten for avling i forhold til avling av høns - hvor det virkelig er snakk om pining). Jeg synes rett og slett det blir for dumt av media (og i dette tilfellet deg) å snakke om en så liten sak, når det for eksempel dør flere titusener av kvinner og barn av sult per dag (når vi er inne på humanitære verdier her )... Dog, det skjer i Afrika, og hvitemann bryr seg ikke om dem hav skjer på fist.tk En fisk som får hodet kuttet av! Det er vesentlige forskjeller på betydningen av ordene fisk og fist... Går utifra du prøvde å være morsom, noe noen tydeligvis ikke forstod Endret 5. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er det ekkelt å kutte hodet av en fisk?? Gjør det hver gang jeg fisker... Hodet er ekkelt å skal ikke spises.. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en litt mer human måte jeg. Har du i det hele tatt peiling på hvordan akkurat denne handlingen skjer? La meg (som erfaren bonde) få si at grisene ikke har vondt i mange minuttene, og hele handlingen er ganske så human (spesielt om man sammenligner denne måten for avling i forhold til avling av høns - hvor det virkelig er snakk om pining). Jeg synes rett og slett det blir for dumt av media (og i dette tilfellet deg) å snakke om en så liten sak, når det for eksempel dør flere titusener av kvinner og barn av sult per dag (når vi er inne på humanitære verdier her )... Dog, det skjer i Afrika, og hvitemann bryr seg ikke om dem Akkurat! Jeg ble forbannet da jeg så all oppmerksomheten denne saken i Peru for ett år siden: I det peruanske militæret brukte de hunder i kamptrening. Folk engasjerte seg og syntes så synd på disse hundene, de sendte brev til den peruanske ambassaden og alt mulig.. men hadde de sett barn i u-land som strevde med å skaffe seg mat, så hadde dem kanskje: "ååå stakkar!" også skifta kanal. HVA GÅR DET AV SÅNNE FOLK!?! Mennesket kommer foran skabbete hunder! Endret 5. januar 2004 av BagBiter Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er diverse andre saker man burde sendt brev til den peruanske ambasaden angående enn noen ******* bikjer for å si det slik. Men jeg skal ikke ta det opp her, P&R er jo stein dævv. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes rett og slett det blir for dumt av media (og i dette tilfellet deg) å snakke om en så liten sak, når det for eksempel dør flere titusener av kvinner og barn av sult per dag (når vi er inne på humanitære verdier her )... Dog, det skjer i Afrika, og hvitemann bryr seg ikke om dem IT PUTS THE RACE CARD IN THE BASKET!!! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Eller det at griser blir sterilisert uten bedøvelse. Syntes avliving å slikt burde forgegå på en litt mer human måte jeg. Har du i det hele tatt peiling på hvordan akkurat denne handlingen skjer? La meg (som erfaren bonde) få si at grisene ikke har vondt i mange minuttene, og hele handlingen er ganske så human (spesielt om man sammenligner denne måten for avling i forhold til avling av høns - hvor det virkelig er snakk om pining). Jeg synes rett og slett det blir for dumt av media (og i dette tilfellet deg) å snakke om en så liten sak, når det for eksempel dør flere titusener av kvinner og barn av sult per dag (når vi er inne på humanitære verdier her )... Dog, det skjer i Afrika, og hvitemann bryr seg ikke om dem Akkurat! Jeg ble forbannet da jeg så all oppmerksomheten denne saken i Peru for ett år siden: I det peruanske militæret brukte de hunder i kamptrening. Folk engasjerte seg og syntes så synd på disse hundene, de sendte brev til den peruanske ambassaden og alt mulig.. men hadde de sett barn i u-land som strevde med å skaffe seg mat, så hadde dem kanskje: "ååå stakkar!" også skifta kanal. HVA GÅR DET AV SÅNNE FOLK!?! Mennesket kommer foran skabbete hunder! Så du mener at man ikke skal bry seg om dyr, men bare mennesker? Er enig i at mennesker burde komme i første rekke, men, man burde også bry seg om dyra... Har selv hund, og jeg er sikker på at hundene kan lide like mye som mennesker, så de som sendte brev til ambassaden, gjorde i hvertfall NOE. Det er tross alt bedre å sende et brev til den peruiske abassaden, enn ikke å sende brev til noe i det hele tatt. Det mener i hvert fall jeg. Folk som gjør slikt som dette har seriøse problemer... Stjele hunder, for å bruke til kamp, for så å ta livet av dem ved å slenge dem i ei stengt gruve. Forkastelig. Så jeg synes godt folk kan sende så mange brev de vil om både dyremishandling og mennesker som sulter i verden. Edit: Leif Endret 5. januar 2004 av Pug Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 HVA GÅR DET AV SÅNNE FOLK!?! Mennesket kommer foran skabbete hunder! Så du mener at man ikke skal bry seg om dyr, men bare mennesker? Er enig i at mennesker burde komme i første rekke, men, man burde også bry seg om dyra... Les en gang til (Hint, han skriver, "Mennesker kommer før hunder", akkurat det samme som du skrev). Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) OMFG!! Er du sånn som er imot alt? Virker som om du er imot mye. Jeg er ikke i mot mye. Jeg er ikke sterkt i mot di tinga jeg sa tidliger, som jakt og slikt. Jeg driter i om andre gjør det, gidder ikke bry meg med det, men jeg kan ikke tenke meg det selv. Eneste er om det er eteller annet dyr som det er plagsomt mye av, eller er en trussel for menneskeheten. Da er jeg for jakt uten å spise det. Jeg sa noe om at jeg syntes raketter er waste of money i en annen post. Ja jeg syntes det, og jeg vil ikke komme til å kjøpe raketter selv. Hmm.. hvis jeg får unger en gang så er det mulig jeg vil kjøpe et parr hvis de liker det da. Jeg er ikke i mot at andre skyter opp raketter, jeg skreiv vel ikke det i den posten... trur jeg. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de gidder det. Jeg er avholds mann, men jeg er ikke i mot at andre drikker. Bare de ikke er i fare for andre da. Drikker de så mye at de gjør noe dumt som er til fare for andre, ja da er jeg i mot at de noen gang burde få lov til å ty til flaska igjen. Har aldri stor på for å forby noe jeg. Er ikke imot mye jeg. Jeg er imot ting som er til plage for levende liv, med mindre det er snakk om mat, men det skal ikke plages unødvendig forde. Har du i det hele tatt peiling på hvordan akkurat denne handlingen skjer? La meg (som erfaren bonde) få si at grisene ikke har vondt i mange minuttene, og hele handlingen er ganske så human (spesielt om man sammenligner denne måten for avling i forhold til avling av høns - hvor det virkelig er snakk om pining). Jeg synes rett og slett det blir for dumt av media (og i dette tilfellet deg) å snakke om en så liten sak, når det for eksempel dør flere titusener av kvinner og barn av sult per dag (når vi er inne på humanitære verdier her )... Dog, det skjer i Afrika, og hvitemann bryr seg ikke om dem Inrømmer at jeg ikke har helt peil på hvordan det foregår. En kompis av meg er grise bonde, og han kom med en nogen lunde lik forklaring. Hvor hvondt gjør det i den korte tia da? Jeg ville ikke likt og bli sterilisert på den måten da. Enig i at høenene også lider, tenkte ikke på å ta med de. Kan jo ikke ta med alle som lider heller. Enig i at mennesker kommer før dyr, jeg er ikke en av dem som syntes mere synd på dyr som lider på nyhetende en utsulta mennesker i nød. Jeg tokk bare opp det med dyra som lider nå forde at det var snakk om et avkappa fiskehode, og ikke noe avkappa menneskehode. et er vesentlige forskjeller på betydningen av ordene fisk og fist... Går utifra du prøvde å være morsom, noe noen tydeligvis ikke forstod Jeg forsto at det muligens var kødd! Jeg skreiv da det. Mulig det var mye ironi ute og gikk når dere dro den fisken inn i bildet. HVA GÅR DET AV SÅNNE FOLK!?! Mennesket kommer foran skabbete hunder! Enig der ja. Grunnen til jeg tok inn dyr og ike mennesker kan du se over. Et forsøk på å forsvare meg litt her, eller verfall et forsøk på å rette opp missforståelser. EDIT: Har gjort noe feil med quotinga, står ikke navnet på den som skereiv det jeg har quaota. Men dere kjenner vel igjen hva dere har skrevet selv. Endret 5. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oppdrag: Finne den sykeste dritten som eksisterer på "teh intarweb".Resultat: Oppdrag fullført. Google: "Waiza Uziga" ...og, seff, hvis det ikke har blitt nevnt: portalofevil com. FYFAEN! (... men har sett like ille furries) Når det er tegner er det ikke like ille for da vet man det ikke er ekte. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Google: "Waiza Uziga" Når det er tegner er det ikke like ille for da vet man det ikke er ekte. Beg to differ altså, for man vet jo at den som har tegnet det er ekte i den forstand at han er syk nok til å produsere sakene. Ikke det verste på nett, slik jeg ser det, men det er jo vitnesbyrd på at det sitter en fullstendig depravert tølper et sted i verden og lager slikt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det finnes selvfølgelig masse ekle ting på internett men det er fordi at man finner absolutt alt på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå