Gå til innhold

Mid season sale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar

meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske!

Lenke til kommentar

meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske!

Ligger vel an til livstid....Takker nå for kommentar, okke som:-)

Lenke til kommentar

Folk som beveger seg rundt i det offentlige rom må vel nesten regne med å havne på bilder nå til dags når alle går og knipser bilder hele tiden. :)

Bildet er stilig, likte at bakgrunnen fremstår nesten sort/hvitt mens menneskene er fargerike og i farta. Og det passer jo fint at han står og selger "Folk er folk" , for sånn er det jo :)

Jeg også likte godt dette bildet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde i gatemiljø , hvor folk som er folk haster avgårde i den travle hverdagen , mid season sale eller ei .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...