Pande Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Mid season sale Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske! Ligger vel an til livstid....Takker nå for kommentar, okke som:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Folk som beveger seg rundt i det offentlige rom må vel nesten regne med å havne på bilder nå til dags når alle går og knipser bilder hele tiden. Bildet er stilig, likte at bakgrunnen fremstår nesten sort/hvitt mens menneskene er fargerike og i farta. Og det passer jo fint at han står og selger "Folk er folk" , for sånn er det jo Jeg også likte godt dette bildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Flott bilde i gatemiljø , hvor folk som er folk haster avgårde i den travle hverdagen , mid season sale eller ei . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg