Gå til innhold

Erfaringer med postnord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok Mandag\tirsdag.

Edit: postnord mottok forsendelsen i går?

Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke.

Bor i Oslo. Jeg gråter hvis jeg er PC-løs i påska :(

Da skulle du bestilt tidligere så du var helt sikra :w00t:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kommer nok Mandag\tirsdag.

Edit: postnord mottok forsendelsen i går?

Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke.

Bor i Oslo. Jeg gråter hvis jeg er PC-løs i påska :(

Hvorfor i granskauen kjøpte du da ikkje på digitalimpuls i oslo? Er jo den beste butikken også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen.

Det heter virkedager ;)

Unnskyld.... My bad

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

skal vel stå på sporingen forventet leveringsdato om jeg ikke tar fryktelig feil. Det er vel vanlige arbeidsdagen mandag til onsdag så tror ikke du skal være så fryktelig redd for å ikke få det til påske om det er sendt nå. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen.

Folk er flinke til å klage når det er noe negativt, og være helt stille å ikke rose når det går den positive veien. Som deg har jeg tenkt å dele det positive  :)

Komplett har syk leveringstid. Bestilte i går (under 24t siden) en robotstøvsuger og den kan jeg hente ut i dag. Denne skal til terminalen på Steinkjer for så å bli utkjørt derifra.

Jeg har den i dag?  :rofl:  Postnord & Komplett = Fantastisk imponert.  

Ikke for å trekke ned noen, men bare for sammenligningens skyld. Bestilte samtidig noe hos Netonnet. Der har jeg "kun" fått en ordrebekreftelse. Det er ett stykke fra ordrebekreftelse og til vare levert.. Netonnet skal igjen ha den at de stort sett er rimeligere, som også var grunnen for at det ble bestilt vare der denne gangen også. 

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...