Krig og fred Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Har bestilt ny PC, via appen fikk jeg beskjed om at postnord mottok forsendelsen 7.4 klokken 09:38. Kjører de på lørdager? Hadde håpet på å få den PCs snarest mulig....sukk! Endret 8. april 2017 av dobermannoslo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Kommer nok Mandag\tirsdag. Edit: postnord mottok forsendelsen i går? Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke. Endret 8. april 2017 av Complexity 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Kommer nok Mandag\tirsdag. Edit: postnord mottok forsendelsen i går? Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke. Bor i Oslo. Jeg gråter hvis jeg er PC-løs i påska Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Kommer nok Mandag\tirsdag. Edit: postnord mottok forsendelsen i går? Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke. Bor i Oslo. Jeg gråter hvis jeg er PC-løs i påska Da skulle du bestilt tidligere så du var helt sikra 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Kommer nok Mandag\tirsdag. Edit: postnord mottok forsendelsen i går? Isåfall kommer det helt ann på hvor i landet du bor. Fra oslo til Tromsø tar det ca en uke. Bor i Oslo. Jeg gråter hvis jeg er PC-løs i påska Hvorfor i granskauen kjøpte du da ikkje på digitalimpuls i oslo? Er jo den beste butikken også 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen. Det heter virkedager Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen. Det heter virkedager Unnskyld.... My bad Endret 8. april 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) skal vel stå på sporingen forventet leveringsdato om jeg ikke tar fryktelig feil. Det er vel vanlige arbeidsdagen mandag til onsdag så tror ikke du skal være så fryktelig redd for å ikke få det til påske om det er sendt nå. Endret 8. april 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 PostNord er gode på enkeltsendinger. Er det mer enn en kolli så fucker de oftere opp enn andre selskap. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Venter på en pakke som sendes med postnord, dette er siste sporing: 07.10.2017 08:19:00 OSLO Norge Mottatt terminal og klar for videre transport Burde det ikke skje noe mer snart nå? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Får vel snart politi på døren... Men seriøst, hva med å kontakte PostNord? Skaff deg appen deres så får du estimert leveringstid Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Får vel snart politi på døren... Men seriøst, hva med å kontakte PostNord? Skaff deg appen deres så får du estimert leveringstid What he said. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Postnord er veldig raske til trondheim. Har bestilt fra komplett (sandefjord) til trondheim og det tar ofte 2-3 arbeidsdager så har jeg varen. Folk er flinke til å klage når det er noe negativt, og være helt stille å ikke rose når det går den positive veien. Som deg har jeg tenkt å dele det positive Komplett har syk leveringstid. Bestilte i går (under 24t siden) en robotstøvsuger og den kan jeg hente ut i dag. Denne skal til terminalen på Steinkjer for så å bli utkjørt derifra. Jeg har den i dag? Postnord & Komplett = Fantastisk imponert. Ikke for å trekke ned noen, men bare for sammenligningens skyld. Bestilte samtidig noe hos Netonnet. Der har jeg "kun" fått en ordrebekreftelse. Det er ett stykke fra ordrebekreftelse og til vare levert.. Netonnet skal igjen ha den at de stort sett er rimeligere, som også var grunnen for at det ble bestilt vare der denne gangen også. Endret 20. september 2019 av FranZe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Har kun en dårlig opplevelse med PostNord og det er at de leverte pakke uten å ta kontakt med meg først Mindre pakker kommer fort og henter de på den lokale butikken så aldri hatt problemer der Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Gammel tråd det her, men ... Har ikke god erfaring med de selv, og ser det er flere som ikke er helt fornøyd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Ser de fleste klagene gjelder hjemlevering Jeg henter de store pakkene på terminalen, så det er nok derfor jeg ikke har hatt problemer med de (Bortsett fra den ene gangen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå