0b4b Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Når noen har sagt at de mener du ikke skal bruke ps til å slice, regner jeg med at det er den ps-genrerte kodinga de ikke liker. Selv slicer jeg alt med guides, og det funker fint som bare. Vil du dele opp layouten din i PS kan du gjøre det med slice eller guides, men ikke bruk det autogenererte html dokumentet som kommer ut av det hele. Ok. Men lagrer dere bare alle bildene da og så setter bildene sammen i tables/div ? Hvis jeg da bare lagrer bildene så er det vel litt vanskelig og sette alt sammen i tabbeler/div ? Det blir vel lit knotete og ikke helt bra ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Når noen har sagt at de mener du ikke skal bruke ps til å slice, regner jeg med at det er den ps-genrerte kodinga de ikke liker. Selv slicer jeg alt med guides, og det funker fint som bare. Vil du dele opp layouten din i PS kan du gjøre det med slice eller guides, men ikke bruk det autogenererte html dokumentet som kommer ut av det hele. Ok. Men lagrer dere bare alle bildene da og så setter bildene sammen i tables/div ? Hvis jeg da bare lagrer bildene så er det vel litt vanskelig og sette alt sammen i tabbeler/div ? Det blir vel lit knotete og ikke helt bra ? Det går fint med div, går ivertfall fint med meg, litt knoting er det jo alltids. Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 men lissom sann att alle kanter og slike detaljer passer bra, er det vanskelig det da eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå