Niklasp Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 KONKURRANSE: Vinn en Samsung Galaxy S8 i dagens påskekonkurranse Lenke til kommentar
jzky Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 så krysse vi alle finger å tær for at kanskje det er min tur denne gangen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 så krysse vi alle finger å tær for at kanskje det er min tur denne gangen Samme her! Ufattelig lekker telefon det der 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Omg hadde vært heeeeeeelt greit å vunnet denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hadde ikke gjort noe å vinne denne, nei Lenke til kommentar
Raggepagge Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Kom borti Enter knappen på telefonen, og fikk ikke skrevet inn adresse osv skikkelig. Hva skjedde med "er du sikker" siden? Lenke til kommentar
Jeckup907 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Fint å hatt en toppmodell i motsetning til vanlig Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Fint å hatt en toppmodell i motsetning til vanlig Ikke bare en toppmodell heller, men den definitivt mest ettertraktede telefonen akkurat nå. Nærmeste konkurrent blir vel S8+. Lenke til kommentar
Joakim Berget Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg syntes spørsmålene var lette, og jeg håper virkelig at jeg vinner, jeg har en Huawei ascend p7 som er veldig treg og funker veldig dårlig, det er trist å ha den. Så jeg TRENGER ny mobiltelefon, jeg har heller aldri hatt en toppmodell, så jeg har veldig lyst på den Samsungen, gledet meg til den lenge! Håper jeg vinner, da hadde jeg blitt veldig glad! Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg har alltid hatt sånn flaks med konkurranser og lotterier, har deltatt en del ganger på tek.no sine konkurranser men aldri vunnet her. Det hadde vært veeeldig greit med en ny mobil så min gamle S5 kunne bli reservetelefon. Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Har testet denne, og det er helt latterlig god å holde i hånda, samtidig som at den oppleves som liten og kompakt. Skjermen er også DIGER! Lykke til alle sammen (men håper jeg vinner den selv:P). Lenke til kommentar
HFA Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hedde vært gøy og vinne. Min egen telefon er ødelagt(Samsung galaxy S6 edge). Jeg har ikke fått den tilbake fra reprasjon ennå, begyner å bli lei av min mors gamle telefon nå.(Samsung galaxy S3 mini) LYKKE TIL ALLE SAMMEN SOM DELTAR☺? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Joda, ved å vinne en telefon så bytter jeg nok ut min Nokia 3720 som "alle" ber meg gjøre ved gjentatte anledninger... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vinnerne av lukene blir publisert rett etter påsken. Konkurranseregler finner du i denne artikkelen. Har dere kåret en vinner av konkurransen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg