Jedi Jordal Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Hei. Det er (på høy tid) at jeg bytter ut min Samsung Galaxy S4. Tenker på å kjøpe S8 evt S8+. Ville dere kjøpt den eller gått for en annen, i så fall hvilken? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg ville sett det an litt, tror jeg. Kurvet skjerm, slik begge S8-modellene har, er ganske ræva i praksis. Hva er viktigst for deg med en mobil? Batteritid? Skjerm? Kamera? Videoegenskaper? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Huawei P10 Lite hvis ikke det er viktig å ha den kraftigste telefonen da. (Men den har 4GB RAM) Endret 8. april 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Om du ikke har lyst på Edge skjerm, så er det jo meget gode kjøp på den vanlige Samsung S7 (flat) nå, jeg har den selv og er kjempefornøyd med den. Men om du trives med Edge funksjonene og dens utforming så virker jo S8 / S8+ som meget flotte mobiler med gode specs. Selv holder jeg en knapp på mobiler uten Edge utformingen og de funksjonene, så dermed ser det ut til at det må bli noe annet enn Samsung på meg neste gang........ Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Hva er det folk ikke liker med edge skjerm? Har ikke prøvd det så lurer litt på hva folk synes er ulempene med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hva er det folk ikke liker med edge skjerm? Har ikke prøvd det så lurer litt på hva folk synes er ulempene med det? Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synes den er ubehagelig å holde i. Og da jeg hadde den kom jeg av og til borti ting jeg ikke mente å trykke på bare fordi det ikke var noe annet sted å ha fingrene. Og da den koster mer enn den som ikke er like klønete å bruke, da ser jeg ikke noe poeng med det. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Lurt å ta en tur i butikken og prøve selv. Se litt på andre mobiler og prøve dem og. 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hva er det folk ikke liker med edge skjerm? Har ikke prøvd det så lurer litt på hva folk synes er ulempene med det? Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synes den er ubehagelig å holde i. Og da jeg hadde den kom jeg av og til borti ting jeg ikke mente å trykke på bare fordi det ikke var noe annet sted å ha fingrene. Og da den koster mer enn den som ikke er like klønete å bruke, da ser jeg ikke noe poeng med det. Helt enig, det er slik det var for meg også. Jeg benytter den som jobbtelefon, og da har jeg også ofte hanske på den hånda jeg holder mobilen i (er kaldt utendørs), og da er det enda enklere å komme borti noe en ikke skal. Hadde Edge utgaven i 1 dag før jeg byttet til den flate utgaven, så det blir ikke Edge igjen for min del. Et annet yrke eller andre arb.forhold så er blir det annerledes, men det passer ikke for min del med Edge nå. Men helt enig i at TS bør ta en tur i butikken og prøve ut selv i egne hender, for det kan godt hende at en Edge utgave vil passe meget bra til han Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jedi: Kjøp en telefon som nylig har kommet ut og ikke blir "utdatert" på et års tid, slik at du får med deg en eller to oppgraderinger av operativsystemet, og sånn at du kan ha godfølelsen av å ha det nyeste, ingenting er så kjedelig som å kjøpe fjorårets modell. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hei. Det er (på høy tid) at jeg bytter ut min Samsung Galaxy S4. Tenker på å kjøpe S8 evt S8+. Ville dere kjøpt den eller gått for en annen, i så fall hvilken? Jeg ville gått for S7 selv (til tross for trynevrengende frontkamera og dårlig videokvalitet under alt annet enn perfekte lysforhold - noe S8 vel også vil lide av siden de har omtrent samme kamera). Jeg vil ikke punge ut med så mye for en mobil som S8 koster, og S7 er fortsatt en veldig god telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå