Gå til innhold

Mobil med fysiske taster?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg møkk lei av den generiske iPhone look'n alle telefoner har, og jeg vil ha noe annet.

Nei, jeg tenker ikke på den nye Nokia 3310. Da jeg vil ha større skjerm, QWERTY eller normalt mobiltastatur(1-9 etc) og Android, dette er et must for min neste telefon. Jeg har lett rundt, men slik telefon finnes omtrent ikke, eller de finnes.. Men ikke i potet-Norge.

Nærmeste jeg har kommet er Blackberry priv. Men da er spørsmålet igjen, leveres de med skandinavisk tastatur(æ, ø og å)?? Bildene som blir lagt ut viser nemlig inget slikt tastatur.

Funnet mange ålreite telefoner ved let, fra bl.a. CES, men de er enten for gamle, produsentene har de ikke lenger(ser på deg LG) selvom de ligger på nettsidene.

Hjelp?

Endret av stefanw1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Lykke til, har selv vært på jakt etter noe ala det samme. Savner den gamle HTC Tytn2 som kombinerte både full tastatur og stor touch skjerm. Ang. Bb priv så kan du vel macgyviresere til et eget norsk tastatur oppsett hvor du bruker en av de overflødige tastene til åøæ.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har sett litt youtubes og det stemmer at man får æøå med, men ikke som fysiske taster, noe jeg kunne tenke meg. Sett litt på KeyOne også, men synes designet på Priv er bedre ved at tastaturet skjules, og gir deg større skjerm. Priv2 er det også rykter om, men har ikke lyst til å betale 8000-9000 tusen heller. Så beste akkurat nå er Priv(til ca. 4200), men den ikke har fysisk tastatur for skandinavia. Men er det nærmeste man kommer til hva jeg ønsker.

Endret av stefanw1337
Lenke til kommentar

Nei, første gang jeg ser den. Ser bra ut, MEN ser ikke ut til at noen selger i Norge. Nokså cheap på eBay, men finner ingen spesifikasjoner på nettsiden, GSMarena har den ikke. Får se litt på forskjellige eBay ads for å finne alt, 4" var ikke store greiene.. Men det kan alltids gå.

Men den har også ikke ordentlige knapper ser det ut til.. Men den koster jo også nesten ingenting 1000NOK.

Endret av stefanw1337
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Her finner du litt mer info om den. Dette er en butikk som hovedsaklig selger fra Japan til utenlandske kjøpere, så han tar seg veldig godt betalt. Du finner den billigere i f.eks rakuten butikken.

http://www.kyoex.com/freetel-musashi-dual-screen-android-flip-phone-unlocked-dual-sim/

Å få tak i noe annet enn typiske A4 produkter i Norge er neste umulig. Skal man få tak i noe litt spesielt må man dessverre til utlandet. Sånn er det med mat og telefoner og stort sett alt annet.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Her finner du litt mer info om den. Dette er en butikk som hovedsaklig selger fra Japan til utenlandske kjøpere, så han tar seg veldig godt betalt. Du finner den billigere i f.eks rakuten butikken.

http://www.kyoex.com/freetel-musashi-dual-screen-android-flip-phone-unlocked-dual-sim/

Å få tak i noe annet enn typiske A4 produkter i Norge er neste umulig. Skal man få tak i noe litt spesielt må man dessverre til utlandet. Sånn er det med mat og telefoner og stort sett alt annet.

Fant den billigere på eBay, 1000kr + toll da. Men tror ikke den er noe for meg selvom det er et godt og billig alternativ, så tror jeg Priv er mer min type mobil i design.

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg. Blackberry er dessuten godt kjent for å lage kvalitet.

Men ikke veldig kjent for gode serviceavtaler :p Siden de ikke har en eneste butikk i Norge, så er spøsmålet om de har avtaler med verksteder ol. Eller om det blir en lang reise og stor affære om den må på reperasjon ol. Men det er sikkert verdt det, slikt har ikke skjedd meg ofte uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...