jennyvxx Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg har nå sett ferdig orphan black og vet ikke hva jeg skal se videre. Noen som har forslag? Er veldig glad i serier som handler om noe litt utenfor det normale. Helst noe som ligger på netflix eller tv2 sumo. Kan liste opp noen av mine favorittserier. Misfits Pretty Little Liars Supernatural Sherlock Stranger things Teen Wolf The 100 Under the dome Orphan black Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Man in the High Castle Lucky Man Atlanta Black Sails Blindspot Chance Colony Designated Survivor Expanse Fargo Feud Justified Ray Donovan Shooter Sneaky Pete Strike Back Taboo Tyrant True Detective Westworld Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg har nå sett ferdig orphan black og vet ikke hva jeg skal se videre. Noen som har forslag? Er veldig glad i serier som handler om noe litt utenfor det normale. Helst noe som ligger på netflix eller tv2 sumo. Sjekk ut disse som alle er på netflix: The OA Grimm Helix The Expanse Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hvis du liker ting utenom det vanlige, bør du se Black Mirror. Lenke til kommentar
jennyvxx Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Takk for svar alle sammen. Startet på black mirror og elsker den allerede Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Twin Peaks. Fantastisk. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Legion Fantastisk første sesong. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Twin Peaks. Ikke før 21. mai Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Han mente sikkert originalen. Greit å få med seg den før den nye starter. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Akter ikke se traileren. Venter til mai. Men ja, mente originale Twin Peaks. Episk serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå