Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vet ikke folk hva de gjør , var nettop innom qxl og der var det en Cannon cp 300 skriver til salgs, høyeste bud var 3100.- denne koster 2295.- ny hos mpx Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vet ikke folk hva de gjør , var nettop innom qxl og der var det en Cannon cp 300 skriver til salgs, høyeste bud var 3100.- denne koster 2295.- ny hos mpx Noen er tydeligvis dumme nok til å betale alt for mye. Er jo nesten lureri det der... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det første man gjør når man ser noe man har lyst på på qxl er jo å sjekke prisen i webshopper Lenge siden jeg har sett deg snekker`n. Trodde nesten du hadde gitt deg jeg Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Så det finnes fremdeles folk som ikke har fått med seg hvilket drittfirma QXL er? Velkommen etter. Var jeg deg, ville jeg prøvd absolutt alle andre steder først. Som selger ble jeg rundlurt av QXL opptil fler ganger, og jeg hater dem av hele mitt mørke hjerte. "Kundesupporten" gjorde bortimot narr av meg da jeg helt saklig hele veien la frem problem med krav om betaling for promo pakker jeg aldri har brukt, beløp som dukket opp fra intet iløpet av perioder jeg ikke hadde hatt noen auksjoner m.m. Endte med at jeg betalte for å slippe magesår.. håper et av kompisfirmaene som selger ting gjennom dem til vennerabatt, selger balltre, så skal jeg [strøket av sensuren]. Jeg hater dem nesten like mye som jeg hater folk som kjederøyker og blåser dritten i trynet på oss andre. Lenke til kommentar
bossa33 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 enig frem til dette med røyken........hadde ikke du vært så svær i trynet, så hadde kanskje det vært en mulighet for at du ikke fikk røyk på deg..... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Så det finnes fremdeles folk som ikke har fått med seg hvilket drittfirma QXL er? Velkommen etter. Var jeg deg, ville jeg prøvd absolutt alle andre steder først. Som selger ble jeg rundlurt av QXL opptil fler ganger, og jeg hater dem av hele mitt mørke hjerte. "Kundesupporten" gjorde bortimot narr av meg da jeg helt saklig hele veien la frem problem med krav om betaling for promo pakker jeg aldri har brukt, beløp som dukket opp fra intet iløpet av perioder jeg ikke hadde hatt noen auksjoner m.m. Endte med at jeg betalte for å slippe magesår.. håper et av kompisfirmaene som selger ting gjennom dem til vennerabatt, selger balltre, så skal jeg [strøket av sensuren]. Jeg hater dem nesten like mye som jeg hater folk som kjederøyker og blåser dritten i trynet på oss andre. Er helt enig med deg her, qxl sin kundesupport er bare noe fordømt søppel. Regel nr1 hos dem er bortforklaring og drittkasting på kundene. Maken til et mer elendig selskap fins ikke! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Virker som de som handler på qxl ikke er helt på nett mht hva de forlanger for det de skal selge, og de som gjøper ting der er ihvertfall ikke på nett. men før dere dømmer meg nord og ned : selvfølgelig ingen regel uten unntak Lenke til kommentar
flyby Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Helt enig, kundeservicen er noe av det mest bedritne jeg har vært borti. Riktignok er det mange som legger ut varer til idiotisk høye priser, men sannelig er det mange som ikke følger med i timen når de skal kjøpe ting også. Solgte nylig en Duron 750 for 400 kr. Skjønn det den som gidder Flyby Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 QXL alle elsker å hate Man blir kvitt gammelt skrot der med god fortjeneste. Hvorfor skal man klage? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 slet med samme problem, men fikk alt kreditert da jeg nektet å betale dersom de ikke ordnet opp Lenke til kommentar
olavr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vurderte å kjøpe PC der, men fant jo fort ut at det ikke var lønnsomt. Bygde heller ny PC selv. Da får man akkurat det man vil ha også. Å selge på qxl derimot ser ut til å være god butikk....for selger altså. Det ser ut som det tar helt av for noen når de får lov til å være med på auksjon. Massesuggesjon kanskje??? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) QXL er en mafiabedrift ja. Nå driver de å sletter negative kommentarer til partneren sine også (dette har vel foregått en stund, men det er først nå folk begynner å legge merke til det). Eneste grunnen til at jeg er innon QXL er at jeg får sinnykt mye for varene jeg selger. Starter alt jeg legger ut med 1 kr og så er det opp til brukerene å velge hva de vil betale for det. Kan vel ikke bli kalt for svindel eller lureri det. Nei.. LENGE LEVE QXL!! Edit: Skrivefeil Endret 6. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 QXL er ALT for dyrt å selge på for meg værtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå