Gå til innhold

Du kan laste ned Windows 10 Creators Update allerede nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde håpet at jeg kunne bruke Vive til å navigere meg rundt i Windws 10 med denne oppdateringen (romskala og ikke som ett flatt bilde). Vel jeg får vente å se når Windows 10 VR settene dukker opp senere i år. Håper man kan bruke andre enn Microsoft sine VR sett til dette. Vive har jo også et kamera frempå brillene. Kanskje er det nok til å gi halveis blandet virkelighet :p Alle Microsoft VR settene har to kameraer.

Og anngående den spillmodusen. Er det også en nettbutikk? Hva i alle dager skal vi med det når vi har Steam?

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet at jeg kunne bruke Vive til å navigere meg rundt i Windws 10 med denne oppdateringen (romskala og ikke som ett flatt bilde). Vel jeg får vente å se når Windows 10 VR settene dukker opp senere i år. Håper man kan bruke andre enn Microsoft sine VR sett til dette. Vive har jo også et kamera frempå brillene. Kanskje er det nok til å gi halveis blandet virkelighet :p Alle Microsoft VR settene har to kameraer.

Og anngående den spillmodusen. Er det også en nettbutikk? Hva i alle dager skal vi med det når vi har Steam?

Spillmodusen skal være en funksjon som prioriterer spill og bremser andre prosesser. Den fungerer med både UWP og Win32 spill, men kan være ørlitegranne mer effektiv med UWP spill. Dette skyldes rett og slett at rammene for UWPspill er mye klarere enn Win32.

MS er imidlertid klare på at det av naturlige årsaker er begrenset hvor mye effekt dette i praksis vil ha, og at det vil kunne variere. Men som de også sier, selv en 2% forbedring er en 2% forbedring. Enda mer, er enda bedre. Dette er imidlertid første runde, de skal jobbe videre med den.

Det har ikke noe med nettbutikk å gjøre. Når det gjelder hvorvidt vi har bruk for MS Store, vell, hvorfor behøver vi mer enn bare Rema 100?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...