Emil C. Fredhammer Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 GOD PÅSKE!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 God påske til deg også! Håper du får like pent vær som på ditt fem år gamle bilde. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Det ser lovende ut med været her i Tromsø på skjærtorsdag,lanfredag og påskeaften. Tenker jeg tar kameraet og tar Fjellheisen opp til Fløya og tar noen gode bilder. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Det ser lovende ut med været her i Tromsø på skjærtorsdag,lanfredag og påskeaften. Tenker jeg tar kameraet og tar Fjellheisen opp til Fløya og tar noen gode bilder. Husk midtstilling av horisont. Hvis himmelen er fin passer 2/3 himmel best. Ellers kan 1/3 himmel være å foretrekke. Men det er også en del annet som avgjør, men det blir for langt å komme inn på. Fortsatt god påske og lykke til med ferske påskebilder! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Takk for det! Jeg veit at jeg i mine fotografier jeg legger ut her på Digit at jeg bruker som oftest 2/3 himmel på bildene mine,noe jeg har fått kommentarer for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Flott påskehilsen med utsikt over Tromsø , himmelproblematikken skal jeg ikke ta opp her men det må av og til kunne tenkes utenfor boksen og ikke la etablerte regler styre og begrense oss . God Påske til deg! Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg