Footy Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Heisann! Har en del gjerdestolper med dekor på toppen. eggeformet på størrelsen på ca en håndball. Noen som vet hvor jeg kan få tak i krympeplast som vil passe over disse? Jeg vil ta på plast og få en ren pen overflate som kan males (ja... male påskeegg på gjerdestolpene).. på denne måten kan jeg bare skjære av plasten etterpå footy Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Krymper ikke den plasten de har på høyballene da tro? Muligens ikke. Verdt et forsøk kanskje. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Stemmer for plastidip ja! Må sprøytes på endel lag, men kan enkelt dras av etterpå (omtrent som en plastpose). Med lite forbehold om at ikke den er for ru i overflaten, da tror jeg det kan bli vanskelig å få av igjen. Prøv på en først du! Edit: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Gummimaling-pa-boks-2000035808/ Men det er kanskje ikke svart du vil ha? Endret 7. april 2017 av daruu Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Den plastfolien du får på butikken til å legge over salatboller og slik funker, bruk en hårføner for å få den til å krympe fint. Eller slik man bruker til halmballer som Baardsen nevner. Du må dog ha riktig type maling som fester på plast, altså ikke vannmaling og slik tullball Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Plasti-dip er supert, finnes i mange farger. Spray på og vent til det tørker. https://www.elefun.no/aspx/produsent.aspx?ProdusentID=280 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Plastfilm først så maskeringteip over som du maler på. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 hei! Takk for mange fine svar! Plasti Dip høres jo helt perfekt ut! skal sjekke ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå