Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen her som har litt greie på lakkskader?

Anbefalte innlegg

Poler å kjøp en slik lakkstift i samme farge, problem solved, next!

Er jo ikke akkurat som om noen av disse bilene skal på en utstilling i påska uansett.

Er plastikk basicly, det ruster aldri, ingen som ser det om du bruker en lakkstift heller.

Ja, på sin egen bil kanskje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfff, gni det med polish så er det nesten ikke synlig, resten tas med lakkstift, ingen av bilene ser nye ut heller og med mindre man skal gå med lupe så syns egentlig ikke skaden etterpå heller.

Er grenser for hva man skal koste på en eldre gjennomsnittlig bil som ingen noensinne kommer til å snu seg etter.

Hvis man nå skal gå rundt bilen med lupe så finner man antageligvis flere skader som faktisk kan gi eller allerede være på vei til å ruste.

Det er uansett såpass mange riper i den fangern til naboen hans at han hadde ikke sett forskjell om han ikke la igjen lapp en gang og det tyder også på at naboen ikke har brydd seg noe om de andre skadene før noen var snille nok til å bry seg når de først var borti bilen hans, for alle de ripene der ble neppe forårsaket av trådstarter.

Men siden vi ser ut til å sitte i det moralske høysete så er det jo bare å ta det på forsikringa, problem løst, uansett så er det jo den personen som har forårsaket skaden som får svi uansett enten det blir gjort på ene eller andre måten.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke så mye jeg skulle sagt angående hvor han reparerer den, er nok taksten han får på skadesenteret som gjelder. Jeg har en mistanke om at han ikke har noen intensjoner om å reparere skaden, men ta pengene i egen lomme. Er tross alt en Ford windstar 1996 modell det er snakk om.

Lenke til kommentar

Ok, det er den type person ja, jaja, men siden du var snill så sitter du i saksa uansett, med mindre ikke skadesenteret får betalt direkte ifra forsikringsselskap, så du kan jo bare slappe helt av egentlig, du har nok større bekymringer i livet enn akkurat dette med tanke på at hjulene allerede er i gang så får du heller neppe gjort så mye.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det er bra at du er ærlig mener ikke anna, men man blir dessverre som oftest utnytta mer enn nødvendig når man er ærlig, men du har gjort ditt ihvertfall.

Se lyst på det, du slipper igjennom perleporten.

Nåvel, vi får se på det :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...