Antiklimax Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk pakken min fra MPX i dag... Det var bestillt 1 stk 8cm dvd-rw 120 kr og 3 pakker med 5stk 8cm dvd-r 99kr. Det kom da 1 rw og 3 r plater.. Jeg tok kontakt og får uten noe men sendt 3-4 rw og 8 r plater i posten. Ok for meg da det er litt missvisende på shoppen. Jeg handler til vanlig hos Komplett og har grei erfaring der på retur og alt.... Men det ser ut til at mpx tar opp kampen. de er litt billigere på en del varer også Jeg liker å shoppe på nett og forstår at det av og til er trøbbel så kjapp svar på ting er for meg VIKTIG.. Tommel opp for mpx.no Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har også bare gode erfaringer fra både MPX og Komplett, så grunnen til at jeg velger den ene eller den andre når jeg skal bestille noe er om de har varen(e) eller ikke. ( til meg selv...) Leveringstiden har vært helt lik alle gangene jeg har bestilt, og prisforskjellene er såpass små at jeg ikke legger vekt på det (utenom ukens tilbud da..) Men for både MPX og Komplett fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå