Snafu_pimp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg vil vite hvordan og va som skal til for å overklokke mitt EPoX EP-8RDA+ med en xp 2600+. Og Sapphire radeon 9100??? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800&st=40 Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hva betyr Hk og alt det der?? eg e newbie... hehehehe!!! trenger eg mye kjøling eller?? og visst, kor mye trenger eg.. Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hva betyr Hk og alt det der?? eg e newbie... hehehehe!!! trenger eg mye kjøling eller?? og visst, kor mye trenger eg.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 HK= Hovedkort Trenger en del kjøling, avhengerer av hvor mye du skal klokke prosessoren din. Kjøper du deg ei bra vifte på microplex.no så kommer du nok noen mhz. Hvilken vifte du skal velge for AMD kan ikke jeg si deg, da jeg ikke har peiling på AMD. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sålenge du har standard vcore (1,65v) greier du deg fint med den kjølingen du har 8men da kommer du ikke langt heller). 1,7-1,75 burde også gå fint, ihvertfall om du har et par vifter i kabinettet. Skal du langt kan du kjøpe en skikkelig kjøler, feks. en Thermalright SLK. Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Kor stiller eg på Vcoren inne i biosen??+ Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Her er en god side. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå