Gå til innhold

Project Scorpio: Digital Foundry avslører spesifikasjonene

Anbefalte innlegg

Liker mye av det jeg leser og hører her. :) Kan virke som om den ikke blir så

svindyr heller.

Harde tall for de som ønsker å lese dem her:

5PrKkLu.png

Enig! Men jeg hadde nok litt for høye forventninger, så jeg tror jeg forholder meg til Pro'en frem til neste generasjon. Uansett en spennende tid å være gamer! :)

Det blir slutt på generasjoner på den måten som var før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er at konsoller, spesielt Xbox, har blitt mer som en pc. Den kjører jo Windows 10. Det er heller snakk om oppgradering av maskinvare. Feks så kan BF1 kjøres på One, One S og Scorpio og multiplayer fungerer på tvers av de. Men så klart vil jo de bli faset ut pga for svak maskinvare, akkurat som en pc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at konsoller, spesielt Xbox, har blitt mer som en pc. Den kjører jo Windows 10. Det er heller snakk om oppgradering av maskinvare. Feks så kan BF1 kjøres på One, One S og Scorpio og multiplayer fungerer på tvers av de. Men så klart vil jo de bli faset ut pga for svak maskinvare, akkurat som en pc.

jeg ser for meg en enda tettere intrigering mot pc for XB , de har jo allerede game anywhere på mange spill, ser for meg at xbox vill bli mere som en konsll som blir litt som pc light ,samme nesten samme os og kryss støtte

Lenke til kommentar

Poenget er at om Sony kommer med en PS5 med en skikkelig CPU trenger ikke de bekymre seg over at spill skal måtte kjøre på PS4.

Er Microsoft da ferdig med generasjoner, så kommer de til å slite med en ny konsoll om spill skal kunne kjøre både på Scorpio og NXbox.

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Harde tall for de som ønsker å lese dem her:

ikke noen voldsom oppgradering over PS4 pro. men den "custom cpu" kan jo gjøre underverker på fps hvem vet.

skulle også likt å sett SSD, snurredisk er for lengst ut. og når man sent i 2017 slipper markedets råeste konsoll så burde den ha det.  Eller flere utgaver, hvor man kutter optisk disk og legger pengene i SSD.

Poenget mitt er at konsoller, spesielt Xbox, har blitt mer som en pc. Den kjører jo Windows 10.

Man kunne vel snart lage bare Xbox og Playstation OS og bygge maskina selv :)

Lenke til kommentar

Poenget er at om Sony kommer med en PS5 med en skikkelig CPU trenger ikke de bekymre seg over at spill skal måtte kjøre på PS4.

Er Microsoft da ferdig med generasjoner, så kommer de til å slite med en ny konsoll om spill skal kunne kjøre både på Scorpio og NXbox.

er vell ingen som forventer og kunne kjøre nyeste trippel a tittel på en gamme pc , hvorfor skulle du forvente og kunne gjøre det på en gamme xbox selv om os er det samme?

Lenke til kommentar

Har fått hdr game mode kalibrert på min Oled ... takk igjen til Kalibrerings mannen.no

nå er jeg klar for Scorpio.

Dyrt? 4-5000kr?

Full kalibrering koster noe slikt men kun hdr game mode var bare under 1000.

Ble knall bra fikk bort blå stikket i bilde som irriterte meg på hdr game mode.

Lenke til kommentar

Har fått hdr game mode kalibrert på min Oled ... takk igjen til Kalibrerings mannen.no

Dyrt? 4-5000kr?

Hvilken TV? Hypp på å dele settings?

Lenke til kommentar

Dyrt? 4-5000kr?

Hvilken TV? Hypp på å dele settings?

Lg 65" G6 Oled. settings er ingen vits å dele på tvr er store forskjeller fra panel til panel , kan se værre ut en out of box med å bruke innstillinger fra samme tv.

Lenke til kommentar

Tja, kanskje på selve hvit og gråskalaen. Men å dele innstillinger på prosesser og setup har mye for seg.
Har selv kjøpt tv-er som ut av boksen er rimelig "råtten", og etter å kjørt innstillingene funnet på flatpanels og diverse andre, har jeg fått et mye mer bilde.

Er jo bare å dele, så kan han taste dem inn og gjøre seg opp en mening om det er bedre eller dårligere.
Uansett lett å nullstille igjen hvis det ikke var bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...