Muggkaare Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg er igrunn skuffa. Så mange rykter om hvor utrolig imponerende hardwaren var, så jeg forventet faktisk bedre. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Jeg er igrunn skuffa. Så mange rykter om hvor utrolig imponerende hardwaren var, så jeg forventet faktisk bedre. 60FPS @ 4K og bruker 66,19% av GPU.... 12GB GDDR5 minne..... Vet ikke om du troller eller er seriøs..... Men igjen... Dette er jo kun speccs... Drar ingen slutninger før jeg ser produktet i live action. Endret 7. april 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 I en kontrollert test av et UWP spill ja. Men se på CPU. Om det er slutt på konsollgenerasjoner, og kun nye iterasjoner, vil CPU økes marginalt for hver iterasjon siden forrige konsoll skal kunne kjøre de samme spillene. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg er igrunn skuffa. Så mange rykter om hvor utrolig imponerende hardwaren var, så jeg forventet faktisk bedre. Microsoft leverte akkurat det de lovte. Jeg så også en del spekulasjoner rundt maskinen i forkant av denne avsløringen, men de fleste av dem var jo i strid med det MS hadde sagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ja, det gjorde de, jeg er fremdeles skuffet. Jeg hadde håpt på en skikkelig gigaoverraskelse, og som sagt, om Microsoft skal gå for iterasjoner og ikke generasjoner vil CPUen være et problem i fremtiden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) https://gamerant.com/xbox-project-scorpio-price-115/?utm_content=bufferdf8df&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=bufferAntakelser (basert på analyser) på pris ligger på USD 499 (PS4 Pro hadde veiledende USD 399 da den ble lansert) Endret 7. april 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ser for meg en november release med Crackdown 3/Forza 7 bundle. Mest Crackdown 3 da forza selger bra uten å trenge hjelp fra bundle. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 5000kr uten spill.. For noe tull. Det blir som å si PC har ingen spill pga PlayStation sine eksklusive spill ikke er å finne noen annen plass. Det er haugevis av bra tredjeparts studio spill på Xbox og alle vil ha potensialet til å se bedre ut en hva PS4Pro kan levere. Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig. Hehe, ja det hadde vært hysterisk om det skjedde igjen. Men Microsft Store skal ha plus i boka for maskinen kom på lansering ifra Tyskland... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig. skjer aldri. grunnen der var vel pga rushe lansering for å rekke lansering før ps4. Mens de mente det var "språkstøtte og diverse som tok lengre tid" Her er det en konsoll som nok ikke kommer til å selge helt sykt men er mer rettet mot premium kunder som vil gi litt mer å ha det beste. Blir neppe leveringsproblemer her. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Mere morro er ms ikke har .... sagt noe om VR. Utenom exslusive Scorpio vr spill kommer. Ryktene har alltid gått mot oculus rift support. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Og en ting som det virker som endel glemmer er at Scorpio vil ha mulighet for 4K texture assets. Noe PS4Pro ikke har. For 4K er jo i seg selv nice. Men når texture kvaliteten øker drastiskt så blir det enda mer gøy! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Har virkelig trua på Scorpio og digital foundary er mega imponert hva ms har klart. På tide ms bruker firma ressursene de sitter på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Så har ms faktisk satt Sony i en liten knipe.... PlayStation 5 kommer og Ms kommer garantert etter med sin next gen. Med bedre specs. Tide has changed..... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det virker veldig lovende dette. Og så er det jævla kult at dem har i motsetning til andre arkitekturer hvor spill utviklere må designe utifra GPU,CPU og RAM arkitektur. Så har Microsoft nå designet arkitekturen til å ha haugevis av profiler til hvordan utviklere designer sine spill. Dette er vel aldri blitt gjort før og er hvorfor det å porte over Forza gikk så lett og hadde mye overhead å gå på selv i native 2160p i 60 fps. Skal bli spennende å se hva mer Digital Foundry kommer til å rapportere i tiden fremmover. For dem hadde vist mer på lur. At Microsoft nå har slått litt på stortromma er bare bra selv for dem som kun spiller på PlayStation. Det betyr at neste konsoll utgave vil overgå Scorpio og så videre. Som igjen bare betyr enda heftigere spill for alle. Vinn vinn 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 5000kr uten spill.. For noe tull. Det blir som å si PC har ingen spill pga PlayStation sine eksklusive spill ikke er å finne noen annen plass. Det er haugevis av bra tredjeparts studio spill på Xbox og alle vil ha potensialet til å se bedre ut en hva PS4Pro kan levere. Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig. Hehe, ja det hadde vært hysterisk om det skjedde igjen. Men Microsft Store skal ha plus i boka for maskinen kom på lansering ifra Tyskland... Pc har masse spill. Xbone har nesten ingen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 5000kr uten spill.. For noe tull. Det blir som å si PC har ingen spill pga PlayStation sine eksklusive spill ikke er å finne noen annen plass. Det er haugevis av bra tredjeparts studio spill på Xbox og alle vil ha potensialet til å se bedre ut en hva PS4Pro kan levere. Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig. Hehe, ja det hadde vært hysterisk om det skjedde igjen. Men Microsft Store skal ha plus i boka for maskinen kom på lansering ifra Tyskland... Pc har masse spill. Xbone har nesten ingen. Hva snakker du om? I disse dager er det konsoller som får eksklusive spill, ikke PC. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Hva snakker du om? I disse dager er det konsoller som får eksklusive spill, ikke PC.Det er mange PC-ekslusive spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Så har ms faktisk satt Sony i en liten knipe.... PlayStation 5 kommer og Ms kommer garantert etter med sin next gen. Med bedre specs. Tide has changed..... Da er det faktisk mulig at det er Microsoft som sliter, grunnet ræva CPU i Scorpio. Det kan føre til at Scorpio ikke kan kjøre spillene som kommer til beste Microsoft-konsoll, noe som er synd da jeg igrunn er tilhenger av iterasjoner istedenfor generasjoner uten bakoverkompatibeltet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå