Gå til innhold

Project Scorpio: Digital Foundry avslører spesifikasjonene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er igrunn skuffa. Så mange rykter om hvor utrolig imponerende hardwaren var, så jeg forventet faktisk bedre.

:hmm:

60FPS @ 4K og bruker 66,19% av GPU.... 12GB GDDR5 minne..... Vet ikke om du troller eller er seriøs.....

Men igjen... Dette er jo kun speccs... Drar ingen slutninger før jeg ser produktet i live action.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er igrunn skuffa. Så mange rykter om hvor utrolig imponerende hardwaren var, så jeg forventet faktisk bedre.

Microsoft leverte akkurat det de lovte.

Jeg så også en del spekulasjoner rundt maskinen i forkant av denne avsløringen, men de fleste av dem var jo i strid med det MS hadde sagt.

Lenke til kommentar

5000kr uten spill..

For noe tull. Det blir som å si PC har ingen spill pga PlayStation sine eksklusive spill ikke er å finne noen annen plass. Det er haugevis av bra tredjeparts studio spill på Xbox og alle vil ha potensialet til å se bedre ut en hva PS4Pro kan levere.

Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig.

Hehe, ja det hadde vært hysterisk om det skjedde igjen. Men Microsft Store skal ha plus i boka for maskinen kom på lansering ifra Tyskland... :)

Lenke til kommentar

Ender vel opp med at man må importere Scorpio på lik linje med Xbox One, som ikke ble lansert i Norge tidlig.

skjer aldri. grunnen der var vel pga rushe lansering for å rekke lansering før ps4. Mens de mente det var "språkstøtte og diverse som tok lengre tid"

Her er det en konsoll som nok ikke kommer til å selge helt sykt men er mer rettet mot premium kunder som vil gi litt mer å ha det beste. Blir neppe leveringsproblemer her. 

Lenke til kommentar

Det virker veldig lovende dette. Og så er det jævla kult at dem har i motsetning til andre arkitekturer hvor spill utviklere må designe utifra GPU,CPU og RAM arkitektur. Så har Microsoft nå designet arkitekturen til å ha haugevis av profiler til hvordan utviklere designer sine spill. Dette er vel aldri blitt gjort før og er hvorfor det å porte over Forza gikk så lett og hadde mye overhead å gå på selv i native 2160p i 60 fps.

Skal bli spennende å se hva mer Digital Foundry kommer til å rapportere i tiden fremmover. For dem hadde vist mer på lur.

At Microsoft nå har slått litt på stortromma er bare bra selv for dem som kun spiller på PlayStation. Det betyr at neste konsoll utgave vil overgå Scorpio og så videre. Som igjen bare betyr enda heftigere spill for alle. Vinn vinn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

5000kr uten spill..

For noe tull. Det blir som å si PC har ingen spill pga PlayStation sine eksklusive spill ikke er å finne noen annen plass. Det er haugevis av bra tredjeparts studio spill på Xbox og alle vil ha potensialet til å se bedre ut en hva PS4Pro kan levere.

Hehe, ja det hadde vært hysterisk om det skjedde igjen. Men Microsft Store skal ha plus i boka for maskinen kom på lansering ifra Tyskland... :)

Pc har masse spill. Xbone har nesten ingen.

Lenke til kommentar

5000kr uten spill..

Pc har masse spill. Xbone har nesten ingen.

Hva snakker du om? I disse dager er det konsoller som får eksklusive spill, ikke PC. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så har ms faktisk satt Sony i en liten knipe....

PlayStation 5 kommer og Ms kommer garantert etter med sin next gen. Med bedre specs.

Tide has changed.....

Da er det faktisk mulig at det er Microsoft som sliter, grunnet ræva CPU i Scorpio. Det kan føre til at Scorpio ikke kan kjøre spillene som kommer til beste Microsoft-konsoll, noe som er synd da jeg igrunn er tilhenger av iterasjoner istedenfor generasjoner uten bakoverkompatibeltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...