venomzorg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei. jeg har nå en 160gb seagate som jeg har delt opp i 10gb til windows og resten til Data. det jeg lurer på er at om jeg setter i en anna disk til windows kan jeg legge den partisjonen med 10gb til den store partisjonen uten og miste dataene som ligger der? det gjør ikkenoe om jeg mister det som er på 10gb'n, bare jeg ikke mister det som er på den store. jeg har forresten PartitionMagic 7.0. mvh A. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei. Ja det er ikke noe problem. Det er et veldig bra prog. Du bare sletter den på 10 GB, må kopiere det du vil beholde først. Så bare endrer du størrelsen på den største. aanseth Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå husker jeg ikke om dette var på ver.7 eller 8 av pqm, men i det er også en mulighet som heter for "Merge", som syr ihop begge to til 1. mulig dette var i 8'n men husker som sagt ikke riktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå