girfaen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 har et norsk nummer og skal ringe hjem til norge jeg ringer med skjult nummer Kan folka som jeg ringer til se at jeg ringer fra utlandet noe sted? slik som i mobilregninga dems Eller koster det dem noe å motta denne samtalen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det koster ikke noe å motta samtaler fra utlandet. Det er den som ringer som betaler. Ringer du med skjult nummer blir nummeret skjult, det er alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det er ikke sikkert at skjult nummer støttes fra alle land. Det er ikke sikkert at nummeret ditt er skjult for feks. politi og andre enn vanlige menigmenn. Det er også en mulighet for at enkelte kan se landkoden du ringer fra men ikke hele nummeret ditt. Forøvrig vet jeg ikke hvordan dette praktiseres, men selv kan jeg se om en kompis er i utlandet og ringer meg når nummeret IKKE er skjult. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Dette kommer helt Ann på hvilket land du er i og operatør du er koblet til. Du vil ikke være garantert skjult nummer når du ringer fra utlandet. Så da vil vedkommende du ringer til enten få opp skjult nummer, ditt nummer eller et lokalt nummer fra landet du er i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå