Niklasp Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 DAGENS DINGS: Nonda ZUS USB-billader En USB-lader til bilen som kan gjøre langt mer enn å bare lade Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Å flott, en SPORINGSENHET som faktisk forteller brukeren at den er nettopp det. Hva blir det neste, pacemaker med IoT funksjonalitet? Dykkerflaske med trykkregulator som er tilkoblet Facebook? 4 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) I de fleste moderne bilier trenger man ikke den store sigaret kontakten Endret 6. april 2017 av den andre elgen Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Finn bilen er innebygget i Microsoft Maps på min Windows mobil, jeg går ut fra at dette er mulig på de to andre også. Dent skjer riktig nok ikke av seg selv, men det ønsker jeg da heller ikke. Dessuten har uttaket på en av mine biler konstant strøm, så da vil ikke denne fungere helt. Logging gjøres ellers av bilene selv, men det er sikkert ok på gamle doninger. 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det mest imponerende ved denne lille dupeditten er at tek.no lagde en sak om den. 2 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Tja, de fikk ett salg på denne fra meg iallefall. Er 60.000 km i bilen i året, og lader diverse telefoner, hodelykter, handsfree og alt mulig. Begynner bli "litt" lei av dårlige biltema ladere og diverse. Investerer i slik en , og satser på den lader stabilt og raskt bilen min klarer jeg å finne selv Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det mest imponerende ved denne lille dupeditten er at tek.no lagde en sak om den. Hvorfor skulle de ikke det? Det er ingen som tvinger folk til å lese hva man skal lese. Synes selv det var interessant, og klikket meg derfor inn i saken, leste ingressen, fortsatte teksten - heeeelt frivillig. I motsetning til deg? Det er noe som heter selvstendighet... 4 Lenke til kommentar
Ra- Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Har du en Android-telefon kan du se hvor du parkerte i Google-appen. Eventuelt om du bruker Google Now så dukker parkeringsposisjonen opp som et kort/tab. Har fungert utrolig bra det siste året https://support.google.com/websearch/answer/6015842?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Takk for testen! *bestillt* Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Takk for testen! *bestillt* Sett denne da? http://s.aliexpress.com/qMvAVVNn? 1 Lenke til kommentar
IIA08438 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det mest imponerende ved denne lille dupeditten er at tek.no lagde en sak om den. Alltid så søtt med skrullinger som leser en artikkel helt frivillig for så å klage på at den i det hele tatt ble skrevet. Imonerende, skaff deg et liv 1 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Finn bilen er innebygget i Microsoft Maps på min Windows mobil, jeg går ut fra at dette er mulig på de to andre også.Nonda Zus har ikke app til Windows-telefoner heller, og de vinklede kablene finnes ikke som USB C, så dette var skrale greier! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Synd at denne ikke er å oppdrive postens tollkostnader... På ebay sendes det ikke til Norge, de som har den kommer langt over tollgrensen på grunn av svindyr forsendelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg