Gå til innhold

Hyundai vil utvikle fremtidens elbilbatteri selv


Anbefalte innlegg

hvar ikke poenget her oprinelig at man skulle plaser disse panelen på taket på en bil.

Det er berre du som rører om å setje panela på taket på ein bil.

 

 

Fordi bilen ikkje lenger har kontakt med batteriet. Batteriet er grundig innkapsla i tjukke aluminiumsplater. Dersom smellen har vore so kraftig at det er øydelagt, finn du ingenting levande inni bilen heller. Då er det berre å sløkkje brannen med vatn.

Nå går det jo kabler mellom batteri , mottorstyring og og mottor .

kablene mellom battri og mottor har jo høy effekt .

hvordan har du tankt deg at den skal kobles av batteriet om man kresjer med bilen ?

Kontaktor.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Kontaktor

 

Det sit ein slik på batteriet. Han koplar til når du skal køyre, lade eller bilen treng ekstra mykje straum til oppvarming eller kjøling. Normaltilstanden er fråkopla. Elektronikken i bilen, utanom motoren, vert forsynt av eit vanleg 12V-batteri som ladar frå hovudbatteriet når kontaktoren er tilkopla. Dersom kollisjonsputer vert utløyst, bilen oppdagar brann eller noko anna veldig unormalt skjer, vert kontaktoren automatisk fråkopla. Då er den høgaste spenninga i bilen 12V.

 

 

Då er eit aggregat til 1500 kroner ei mykje billigare forsikring enn ein eksosbil som brukar 1500 kroner i månaden i drivstoff. Men ærleg talt – i mitt over 40 år lange liv har eg aldri opplevd noko slikt. Sjølv ei eingongsinvestering på 1500 kroner vil vere ein høg forsikringspremie for eit so usannsynleg scenario. Det er som å betale i dyre dommar kvar månad for å forsikre seg mot å få ein meteoritt i hovudet. Dersom straumen forsvinn frå heile Vestlandet i dagevis, og eg absolutt må køyre veldig langt, får eg heller køyre bort til flyplassen og høyre om dei kan avsjå litt frå sitt aggregat. Eller til eit av dei lokale kraftverka.

Så du mner det er bedre å bruke et agregatt til 1550 kr for å ladde elbilen en kjjøpe bensin til den andre bilen .

Da her du ikke tat med den lange laddetiden og drivstofet til agrgatet .

Eg seier at dersom du er redd for at ein slik situasjon skal oppstå nokon gong i di levetid, med eit område med ein radius over 400 km er straumlaust i ei veke, og eg understrekar at det er mykje mindre sannsynleg enn at du vert råka av eit lynnedslag og døyr, er eit aggregat til 1500 kroner ei billigare forsikring enn 1500 kroner i månaden til bensin.

 

 

Kan du prøve å skrive dette ein gong til? Det er heilt uforståeleg.

hva er så vanskelig å forstå ?

man har 2 biler som skal gjør den samme oppgaven

den ene går på strøm , den andre bruker oljebasert drivstoff

 

Så må man ta hensyn til realitetene

elbilen er avhengig å bli laddet flere ganger mens bensinbilen kjører på samme tank

 

Da lager man oppgaver som tester bilene på like premisser , ikke for å fremheve en fordel til den en bilen

Nei, premissa dine er ikkje like. I ditt "eksperiment" skal elbileigaren oppføre seg som ein idiot, og heilt unaturleg for ein elbilist, medan eksosbilisten oppfører seg normalt for ein eksosbilist. 

 

Har du mobiltelefon? Korleis ladar du den? Snakkar du til han er tom, pluggar han inn og sit og ventar til han er full før du plukkar han opp att og held fram samtala du var i? Kvifor i all verda trur du at elbileigarar vil oppføre seg slik? Alle som brukar ladbare apparat til dagleg ser at rablinga di er absurd. Ditt viktigaste premiss er at elbilisten skal oppføre seg irrasjonelt, og so snart han oppfører seg rasjonelt fell det saman.

 

 

Nei, det er det svært få som gjer. Mange klagar tvert imot over at dei ikkje kan ha elbil fordi dei manglar fast parkeringsplass med tilgjengeleg straum, og mange bensinbileigarar manglar rutina med å kople til straum når dei parkerer. Om dei har den rutina, er det i alle fall ingen ulemper med elbil.

Nå tøver du

 

Av en eller merkelig grun menr du tydelig at det ikk er bra å ha kupevermer til bensinbilen , mes det er helt ok å ha det til elbilen

Sei meg, har du nokon sinne sett ein elbil? Du har i alle fall aldri prøvd ein, og har veldig rare idear om korleis ein elbil fungerer.

 

Både bensinbilar og elbilar har varmeapparat. I ein bensinbil er varmekjelda motoren, etter at han har vorte varm. Ein elektrisk kupevarmar er ekstrautstyr, og fungerer berre når du koplar bilen til straum. I ein elbil er varmeapparatet elektrisk. Du treng ikkje noko ekstrautustyr. Varmeapparatet fungerer alltid, sjølv når bilen ikkje er tilkopla.

 

 

Det er akkurat det same om du brukar kabel eller ikkje på elbilen, men når du har ein elbil er det naturleg å kople han til straum over natta. Difor står kabelen i om morgonen. Det ville vere heilt unaturleg å gå ut for å ta ut kabelen før oppvarming. Heile poenget mitt er å lage eit realistisk scenario, ikkje eit som er rigga for den eine eller den andre.

ja, men da bruker man også kable for varme ob begge bilene
Fint det. Då treng du litt ekstrautstyr i eksosbilen, og du får akkurat like mykje jobb kvar morgon og kveld med til- og fråkopling av straum. Oppvarminga tek lengre tid med ein kupevarmar. Har du då nokon fordelar med at bilen brukar bensin som drivstoff?

 

 

Sjølv når du ikkje har straum tilgjengeleg der du parkerer? Fungerer det med magi, eller går det på batteri som ein elbil? Elektriske kupevarmarar til eksosbilar er dessutan mykje svakare enn varmeapparatet i ein typisk elbil, men du kan sjølvsagt kompensere med å slå kupevarmaren på tidlegare.

Du trenger da ikke  gjør deg dum her , så gærn er du da ikke ?

Det blir det samme med elbilen

'

Nei. Elbilen tek straum frå batteriet.

 

Faktisk tek bilen alltid mesteparten av straumen frå batteriet i starten av oppvarminga, sjølv når han er tilkopla. Ved full køyr på alle varmeelementa brukar bilen min 12 kW, men han får berre ta 2,3 kW frå kontakten (10A). Resten går frå batteriet. Etter eit par minutt, eller før, er bilen varm nok til at effekta går ned. Etter ei stund tek varmeapparatet mindre enn 2,3 kW, og bilen ladar att. Bilen må vere tilkopla minst 16A 3-fas 400V før han kan ta all effekta til oppvarming gjennom kabelen. Merk at 12 kW i eit minutt berre er 0,2 kWh. Det tek ikkje mykje av kapasiteten til batteriet. Fordelen er at oppvarminga går veldig fort.

 

Hva gjør du når du ikke får parkere ved ladde stasjonen den natta det er skikkelig kaldt ?

Parkerer ein annan stad. Batteriet held til fleire runder til og frå jobb. Er det krise kan eg strekke ein skøyteleidning gjennom ein ventil til ein kontakt inne i huset.

 

 

DET FINST ALLEREIE MANGE TUSEN GONGAR FLEIRE LADEPUNKT ENN BENSINSTASJONAR! Gjekk det inn no? Ein kvar kontakt med straum kan brukast som ladepunkt. I tillegg finst det hurtigladarar, superladarar osb til dei dagane ein skal langt og har det travelt. Berre ca halvparten av alle elbileigarar har nokon sinne brukt ein hurtigladar. Dei fleste klarer seg med å lade heime og kanskje på jobb eller der dei skal. Eg kunne klart meg med å aldri lade andre stader enn på butikken, om eg berre brukte bilen til å handle.

Hvor mange laddepunkter som finnes er irrrelevant her
Då er det med andre ord ikkje eit problem likevel?

 

 

Jaha? Kvar har du kjøpt bensin utanom bensinstasjonar?

Det er selvsagt ikke vanlig men man kan få bensin tanker

det er nok også fylle fra tankbil om det blir nødvendig

eller så kan man jo ha lit ekstra drivstof lagert på et privat sted

slik mange firmaer har et eget oppleg for drivatoffet

Kjøpe rett frå oljeselskapet og få levert med tankbil. Jau, det er alltids mogeleg, men er det ikkje meir praktisk å berre kople til ein kabel? Hugs òg at bensin går ut på dato etter 6 månadar.

 

og du har ikke fått med deg at ute i verdensromemt der det er ekte vakum er det også vektløshet

 

Det kan og vere grisekaldt og mørkt, utan at det har noko med saka å gjere. Det er korkje grisekaldt, mørkt eller vakuum inne i kapselen der pennen skal brukast.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Elbilen tek straum frå batteriet.

 

Faktisk tek bilen alltid mesteparten av straumen frå batteriet i starten av oppvarminga, sjølv når han er tilkopla. Ved full køyr på alle varmeelementa brukar bilen min 12 kW, men han får berre ta 2,3 kW frå kontakten (10A). Resten går frå batteriet. Etter eit par minutt, eller før, er bilen varm nok til at effekta går ned. Etter ei stund tek varmeapparatet mindre enn 2,3 kW, og bilen ladar att. Bilen må vere tilkopla minst 16A 3-fas 400V før han kan ta all effekta til oppvarming gjennom kabelen. Merk at 12 kW i eit minutt berre er 0,2 kWh. Det tek ikkje mykje av kapasiteten til batteriet. Fordelen er at oppvarminga går veldig fort.

Off topic, men jeg spør her siden det er her du skriver det: Er ikke varmeapparatene i elbiler som regel varmepumper? Har den i tilfelle 6kW brukt eller avgitt effekt?
Lenke til kommentar

Off topic, men jeg spør her siden det er her du skriver det: Er ikke varmeapparatene i elbiler som regel varmepumper? Har den i tilfelle 6kW brukt eller avgitt effekt?

 

Somme bilar har varmepumpe, andre ikkje. Tesla har ikkje. Dei nyttar heller spillvarme frå motor og elektronikk effektivt. Det gjer at bilen brukar ein del meir straum på oppvarminga i starten, men når bilen er varm er spillvarme frå motor, elektronikk og batteri som regel nok til å halde bilen varm. Tesla har i prinsippet i varmepumpe, ein kjølekompressor med 7,5 kW effekt (veit ikkje om det er brukt eller avgitt), men den vert berre brukt til aktiv kjøling. Spesielt under superlading på varme dagar.
Lenke til kommentar

Du, sinnaelgen, jeg foreslår at du prøver å bruke litt mer tid på å lese og forstå det som skrives til deg. Bruk gjerne også litt mer tid på å sørge for at det du skriver er sammenhengende og noenlunde riktig. Slik det er nå virker det bare som at du rører.

jeg har brukt tid på det , men ikke så mye tid at ejg må gjøre det om natten

Lenke til kommentar

 

Det er berre du som rører om å setje panela på taket på ein bil.

Har du ikke fått med deg utgangspuntet . som nettop var at man skulle kunne ladde opp bilen utelukende bare med sollys ?

 

 

Nei, premissa dine er ikkje like. I ditt "eksperiment" skal elbileigaren oppføre seg som ein idiot, og heilt unaturleg for ein elbilist, medan eksosbilisten oppfører seg normalt for ein eksosbilist. 

 

Har du mobiltelefon? Korleis ladar du den? Snakkar du til han er tom, pluggar han inn og sit og ventar til han er full før du plukkar han opp att og held fram samtala du var i? Kvifor i all verda trur du at elbileigarar vil oppføre seg slik? Alle som brukar ladbare apparat til dagleg ser at rablinga di er absurd. Ditt viktigaste premiss er at elbilisten skal oppføre seg irrasjonelt, og so snart han oppfører seg rasjonelt fell det saman.

 

Det har aldri handle om gjøre noen dumme , da her du misforstått totalt .

Det handeler om muligheter og sårbarhett

 

Men at du neklter for at man kan bli utsatt for strømkriser  sier valdig mye om deg

Antagelig har du helelr ikk bod på steder som har hatt utsatte nettlinjer

jeg bor nemlig selv på et slikt sted

og det er utrolig hvor lite som skal til før man er uten strøm.

Periodene kan variere alt fra noe minutter til dager otg uker 

Da er det kunn snakk om været som skaper slike problemer .

 

Så vet man også at solaktiviteten kan skape store ødelagelser

her er det ikke bare snakk om linjer det strømen bli bloker , men overslag og utstyr som blir sprengt

Da tar det tid å reparerer det

 

I USA er de livredde for at slike ting

 

 

Parkerer ein annan stad. Batteriet held til fleire runder til og frå jobb. Er det krise kan eg strekke ein skøyteleidning gjennom ein ventil til ein kontakt inne i huset.

Hvor langt unna da når du har 20-30 minusgrader ?

eller vinter og storm ?

 

 

Då er det med andre ord ikkje eit problem likevel?

Det vil være et problem om du ikke får laddet tidsnok

 

Selv om du påstår at man altid får laddet bilen i løpet av noen dager så her du ingen garanti for at det holder helt

 

nå har jeg i en langre prøvd å komme helt inn til kjærnen av elbilskrekkene , altså hvorfor det er mange som ikke velger rene elbiler .

men hver gang jeg tar opp et potensielt problem så blir det avvist med at det ikek vil skje

Der argumenter med at elnett i norge er så stabilt at man aldri er stømløs

 

Hvis man i det hel tatt har opphold seg utenfor byene så vet man at man kan være uten strøm i langre perioder selv i disse dager

Det er til og med personer som har hytter uten strøm rimelig langt unna nærmeste tilkobling

Om ikke mange år så må alle som trenger bil, velge elbiler enten de vil eller ikke.

skal man da la være å dra unna den moderne hverdagen bare for di riktig bil ikke er tilgjengelig ?

Da er det jo viktig å være forbered på krisen som kan komme

Derer tydeligvis ikke intresert å diskuter muligheten en gang

 

 

Kjøpe rett frå oljeselskapet og få levert med tankbil. Jau, det er alltids mogeleg, men er det ikkje meir praktisk å berre kople til ein kabel? Hugs òg at bensin går ut på dato etter 6 månadar.

Har du tenkt å ladde ne bensin/ dieselbil med strøm for å få den til kjøre ?

 

Kan du dokumnetere at bensin over 6 månder er dårlig ?

man vil jo altid ha litt bensin igjen til planklipperen eller annet redskap som man bruker når det blir sommer igjen

 

At de har et sktra rele som kobler ut den kraftigste strømmen er vell og bra ,

men hvordan vet man at dette altid vil fungere  ?

slike rele har begrenset brukstid

 

om bilen skulle bli skadet  så vet man jo hvor trygt disse koblingene er

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar

 

Det er berre du som rører om å setje panela på taket på ein bil.

Har du ikke fått med deg utgangspuntet . som nettop var at man skulle kunne ladde opp bilen utelukende bare med sollys ?
Ja, men det sollyset treng jo ikkje treffe bilen. Du kan like godt plassere solcellepanela på taket av huset, garasja eller ein annan stad der du parkerer.

 

 

Nei, premissa dine er ikkje like. I ditt "eksperiment" skal elbileigaren oppføre seg som ein idiot, og heilt unaturleg for ein elbilist, medan eksosbilisten oppfører seg normalt for ein eksosbilist. 

 

Har du mobiltelefon? Korleis ladar du den? Snakkar du til han er tom, pluggar han inn og sit og ventar til han er full før du plukkar han opp att og held fram samtala du var i? Kvifor i all verda trur du at elbileigarar vil oppføre seg slik? Alle som brukar ladbare apparat til dagleg ser at rablinga di er absurd. Ditt viktigaste premiss er at elbilisten skal oppføre seg irrasjonelt, og so snart han oppfører seg rasjonelt fell det saman.

Det har aldri handle om gjøre noen dumme , da her du misforstått totalt .

Det handeler om muligheter og sårbarhett

Kvifor er du då so oppteken av at ein elbilist skal oppføre seg irrasjonelt for at eksperimentet ditt skal vere gyldig? Det er normalt for ein elbilist å kople bilen til straum når han parkerer bilen heime for kvelden. Då må du ta omsyn til at det er slik, ikkje konstruere nokon situasjon der elbilisten må innom ein eller annan stad for å lade, slik ein bensinbil køyrer omvegar for å fylle tanken.

 

Men at du neklter for at man kan bli utsatt for strømkriser  sier valdig mye om deg

Antagelig har du helelr ikk bod på steder som har hatt utsatte nettlinjer

jeg bor nemlig selv på et slikt sted

og det er utrolig hvor lite som skal til før man er uten strøm.

Periodene kan variere alt fra noe minutter til dager otg uker 

Da er det kunn snakk om været som skaper slike problemer .

 

Kvifor i all verda kjøper du deg ikkje då eit aggregat? Det er mykje billigare enn å tvihalde på ein eksosbil som du berre kastar vekk pengar på. Kjøp eit som går på flis, pellets, gass eller kva det skal vere, so har du straum sjølv når du ikkje får tak i bensin. Det kostar rettnok meir enn eit vanleg bensinaggregat, men slik du slit med straumforsyninga må det vere verd det.

 

Varer straumbrotet meir enn 12 timar har du i alle fall krav på erstatning. Eg reknar med at nettselskapet betaler deg meir enn du betaler dei. Kor mange mil er det typisk til næraste plass med straum når du har mista din? Er det meir enn 20 mil? Brukar dei handpumpe på den lokale bensinstasjonen din når straumen har gått?

 

Så vet man også at solaktiviteten kan skape store ødelagelser

her er det ikke bare snakk om linjer det strømen bli bloker , men overslag og utstyr som blir sprengt

Da tar det tid å reparerer det

 

I USA er de livredde for at slike ting

No tullar du. Sola inne i ein uvanleg stille periode. Den noverande syklusen, den rolegaste som er registrert sidan målingane starta i 1750, nådde maksimum i 2014. No er han på full fart mot minimum. Vi treng i ikkje å frykte noko frå den kanten før ca 2025, og sannsynlegvis ikkje då heller. Siste alvorlege tilfelle var i 1989, då eit solutbrot førte til at ein del av Canada mista straumen i 7 timar. Er det faktisk nokon frå USA som går rundt og er livredde for dette, eller er det noko du har funne på?

 

 

Parkerer ein annan stad. Batteriet held til fleire runder til og frå jobb. Er det krise kan eg strekke ein skøyteleidning gjennom ein ventil til ein kontakt inne i huset.

Hvor langt unna da når du har 20-30 minusgrader ?

eller vinter og storm ? 

Normalt parkerer eg rett ved huset. Eg kan ikkje komme på nokon god grunn til å parkere ein annan stad dersom det er 20-30 minusgrader og storm.

 

 

Då er det med andre ord ikkje eit problem likevel?

Det vil være et problem om du ikke får laddet tidsnok
Det er vel ca like sannsynleg som at du ikkje får fyllt tanken tidsnok?

 

Selv om du påstår at man altid får laddet bilen i løpet av noen dager så her du ingen garanti for at det holder helt

 

nå har jeg i en langre prøvd å komme helt inn til kjærnen av elbilskrekkene , altså hvorfor det er mange som ikke velger rene elbiler .

men hver gang jeg tar opp et potensielt problem så blir det avvist med at det ikek vil skje

Der argumenter med at elnett i norge er så stabilt at man aldri er stømløs

 

Det hender jo at straumen går, men det er ikkje eit problem. Eg har aldri nokon sinne høyrt om ein elbilist som har fått problem pga straumbrot heime. Kvifor insisterer du på at det er eit problem, du som aldri har prøvd ein elbil?

 

Hvis man i det hel tatt har opphold seg utenfor byene så vet man at man kan være uten strøm i langre perioder selv i disse dager

Det er til og med personer som har hytter uten strøm rimelig langt unna nærmeste tilkobling

Dei vel ein bil som rekk fram til hytta og attende, evt via ein hurtigladar, so er ikkje det eit problem.

 

Om ikke mange år så må alle som trenger bil, velge elbiler enten de vil eller ikke.

skal man da la være å dra unna den moderne hverdagen bare for di riktig bil ikke er tilgjengelig ?

Det vil berre vere eit problem for folk med bensinbil. Dei må jo innom den moderne kvardagen i form av ein bensinstasjon av og til for å fylle tanken. Ein elbil kan klare seg på eigahand. Han treng nye dekk av og til, som ein eksosbil.

 

Da er det jo viktig å være forbered på krisen som kan komme

Derer tydeligvis ikke intresert å diskuter muligheten en gang

Det er jo nettopp det eg er. Du er avhengig av bensin og bensindistrubusjon. Det er eit system som ofte bryt saman. Det skal berre ein streik til. I 2014 pågjekk godsmeklinga 13 timar på overtid, og dei klarde sovidt å unngå ein streik som ville stansa distribusjonen av bensin til bensinstasjonane. I 2016 klarde dei òg sovidt å verte samde før fristen. I 2012 vart det bensinmangel i Oslo-området pga losstreik. Esso-rafineriet på Slagentangen fekk heller ikkje olje. Om streiken hadde eskalert, hadde han òg råka oljeproduksjonen og raffineriet på Mongstad. I 1973 var det bilfrie dagar pga oljekrisa. Bensindistribusjonen har mange sårbare ledd. Eg hugsar dagar med lange køer ved pumpene pga frykt for streik og bensinmangel.

 

Elbilar har ikkje dette problemet. Elbilar kan køyre på straum frå alle slags kjelder. Du kan generere din eigen uansett kvar du er. Det er ikkje like enkelt å lage sin eigen bensin.

 

 

Kjøpe rett frå oljeselskapet og få levert med tankbil. Jau, det er alltids mogeleg, men er det ikkje meir praktisk å berre kople til ein kabel? Hugs òg at bensin går ut på dato etter 6 månadar.

Har du tenkt å ladde ne bensin/ dieselbil med strøm for å få den til kjøre ?
Hæ? Nei, eg har tenkt å lade ein elbil med straum for å få han til å køyre.

 

 

Kan du dokumnetere at bensin over 6 månder er dårlig ?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline#Stability

 

At de har et sktra rele som kobler ut den kraftigste strømmen er vell og bra ,

men hvordan vet man at dette altid vil fungere  ?

 

I og med at normaltilstanden er av, vil det slå seg av når det ikkje fungerer. Det er òg ein sikring som vil gå i tilfelle kortslutning, og det er som sagt standard prosedyrer for redningspersonell som går ut på å kappe lett synlege orange kablar for å fjerne all resterande risiko.

 

slike rele har begrenset brukstid

Det har eg ikkje høyrt at er noko problem. Kontaktoren er veldig solid, og slår seg av og på relativt sjeldan. Ikkje som eit blinklys-rele som vippar ved kvart blink eller fjernlysrele som vippar kvar gong du skiftar mellom nær- og fjernlys. Det er ein mekanisme for mjuk start som sikrar at det går ganske lite straum i det kontaktoren slår inn, slik at du ikkje får overslag.
Lenke til kommentar

 

Ja, men det sollyset treng jo ikkje treffe bilen. Du kan like godt plassere solcellepanela på taket av huset, garasja eller ein annan stad der du parkerer.

utgangspunktet var at du kunne lladde hvor som helst , ikke på et bastemt sted

 

 

Kvifor er du då so oppteken av at ein elbilist skal oppføre seg irrasjonelt for at eksperimentet ditt skal vere gyldig? Det er normalt for ein elbilist å kople bilen til straum når han parkerer bilen heime for kvelden. Då må du ta omsyn til at det er slik, ikkje konstruere nokon situasjon der elbilisten må innom ein eller annan stad for å lade, slik ein bensinbil køyrer omvegar for å fylle tanken.

hva er irrasjonelt ?

jeg belyser en situasjon der det kan opstå et reelt prblem som hinderer deg i å ladde bilen din der du normal vill gjøre det

 

 

Kvifor i all verda kjøper du deg ikkje då eit aggregat? Det er mykje billigare enn å tvihalde på ein eksosbil som du berre kastar vekk pengar på. Kjøp eit som går på flis, pellets, gass eller kva det skal vere, so har du straum sjølv når du ikkje får tak i bensin. Det kostar rettnok meir enn eit vanleg bensinaggregat, men slik du slit med straumforsyninga må det vere verd det.

Det er jo derfor man har bensinbil , men har mere energi på tanken selv om strømmen skulle være borte en hel uke

du forusett her at alle elbiler har strøm nok til å kunne funger en hel uke .

det vet du ikke er tilfelle

Kjører man 270 km på en uke så er det få elbiler så har nok kapasitet til holde hele uken

Seinlading  på en arbeidsplass vil gradvis raduser mengden med oppladet energi den uken siden man bare er på jobb i ca 7 timer

 

 

Varer straumbrotet meir enn 12 timar har du i alle fall krav på erstatning. Eg reknar med at nettselskapet betaler deg meir enn du betaler dei. Kor mange mil er det typisk til næraste plass med straum når du har mista din? Er det meir enn 20 mil? Brukar dei handpumpe på den lokale bensinstasjonen din når straumen har gått?

og det tror du du får uten sett halve retsvesne ti bevegelse ?

 

 

No tullar du. Sola inne i ein uvanleg stille periode. Den noverande syklusen, den rolegaste som er registrert sidan målingane starta i 1750, nådde maksimum i 2014. No er han på full fart mot minimum. Vi treng i ikkje å frykte noko frå den kanten før ca 2025, og sannsynlegvis ikkje då heller. Siste alvorlege tilfelle var i 1989, då eit solutbrot førte til at ein del av Canada mista straumen i 7 timar. Er det faktisk nokon frå USA som går rundt og er livredde for dette, eller er det noko du har funne på?

Den perioden er nå , om noen år øker den igjen

forøvrig så er det bare følge med på nordlyset

 

 

Normalt parkerer eg rett ved huset. Eg kan ikkje komme på nokon god grunn til å parkere ein annan stad dersom det er 20-30 minusgrader og storm.

Det finnes veldig mange ekspler på at slikt hender faktisk

tenk det snstorm og mye sne som fyker rundt

og at brøytemaskapet er optatt med hovedveiene

Da må du i beste fall selv rydde veien hvis du har muligheten til det

 

I større områder der det er parkering er også brøytemaskape ofte plaget av at boboerne blokerer brøytingen slik at ingre kommer seg frem

 

 

Det er vel ca like sannsynleg som at du ikkje får fyllt tanken tidsnok?

Hvis man skal regne sansynlighet så bør du ta hensyn til at elbilen må laddes mye oftere en man trenger å fylle på drivstoff

elbilen må altså  laddes fra det er kjør 150 km op til 500-600 km

bensinbilen kan kjøre mist 1 000 km på en tank

 

 

I og med at normaltilstanden er av, vil det slå seg av når det ikkje fungerer. Det er òg ein sikring som vil gå i tilfelle kortslutning, og det er som sagt standard prosedyrer for redningspersonell som går ut på å kappe lett synlege orange kablar for å fjerne all resterande risiko.

hvorfor kan man da ikke bare dra ut kablene ?

 

jeg vet ikk om du er klar over det man det skal ha vær noen tilfelelr av brann ved ladding av elllbil

Da var det noe sikekrhet som ikke fungerte

Hvordan kan man da stol på at kolisjonssikringen fungerer

 

Er det ikke slik at mam må kolidere på riktig måt før denne sikringen blir utløst ?

Når man leser alle måtene forl koliderer på så tviler jeg på at alle uhellen som ødelgger bilen er nok til utløse denne strømsikringen

At bilen får bråstop er nå en ting , hva med enddre ting som treffer bilen ?

 

Muligheten for at siden på bilen blir skrellet av og man blottlegger elektronikke er i høyestegrad til stedet

 

 

 

Det har eg ikkje høyrt at er noko problem. Kontaktoren er veldig solid, og slår seg av og på relativt sjeldan. Ikkje som eit blinklys-rele som vippar ved kvart blink eller fjernlysrele som vippar kvar gong du skiftar mellom nær- og fjernlys. Det er ein mekanisme for mjuk start som sikrar at det går ganske lite straum i det kontaktoren slår inn, slik at du ikkje får overslag.

Nå er jo dette en kobling som  mye annet i bilen

på mange blier blir disse  koblingen løse over tid

 

Det ser man på at del biler kjøre rund med mørklagte lys på den en siden forran elel bak

at det ikke komemer til skje med alle biler er utopisk

Lenke til kommentar

 

Ja, men det sollyset treng jo ikkje treffe bilen. Du kan like godt plassere solcellepanela på taket av huset, garasja eller ein annan stad der du parkerer.

utgangspunktet var at du kunne lladde hvor som helst , ikke på et bastemt sted

Eg skreiv ikkje at du kan bruke solcellepanela kvar som helst. Det seier sedg sjølv at du ikkje kan. Dei krev både areal og sollys. Vindturbinar krev vind. Vassturbina krev rennande vatn og ein høgdeskilnad. Eit aggregat krev brennstoff.

 

Ein bensinbil krev derimot ein oljeplattform, eit tankskip, eit raffineri, ein tankbil og ein bensinstasjon. Det er veldig mange fleire sårbare ledd.

 

 

Kvifor er du då so oppteken av at ein elbilist skal oppføre seg irrasjonelt for at eksperimentet ditt skal vere gyldig? Det er normalt for ein elbilist å kople bilen til straum når han parkerer bilen heime for kvelden. Då må du ta omsyn til at det er slik, ikkje konstruere nokon situasjon der elbilisten må innom ein eller annan stad for å lade, slik ein bensinbil køyrer omvegar for å fylle tanken.

hva er irrasjonelt ?

jeg belyser en situasjon der det kan opstå et reelt prblem som hinderer deg i å ladde bilen din der du normal vill gjøre det

Kvifor er du villeg til å betale so mykje i forsikringspremie mot eit slikt problem som "kan oppstå"? Betaler du like høg forsikringspremie mot til dømes punktering? Har du tenkt over kva tid og pengar du kan spare, og kor mykje betre komfort du får, ved heller å køyre elbil til vanleg og ta ein taxi dersom du får eit slikt problem? Det er jo ikkje uløyslege problem du skildrar. Anten slit du med dårleg evne til problemløysing, eller so leitar du etter hypotetiske situasjonar der ein bensinbil kanskje har ein fordel. Uansett er det du skildrar langt frå normalsituasjonen.

 

 

Kvifor i all verda kjøper du deg ikkje då eit aggregat? Det er mykje billigare enn å tvihalde på ein eksosbil som du berre kastar vekk pengar på. Kjøp eit som går på flis, pellets, gass eller kva det skal vere, so har du straum sjølv når du ikkje får tak i bensin. Det kostar rettnok meir enn eit vanleg bensinaggregat, men slik du slit med straumforsyninga må det vere verd det.

Det er jo derfor man har bensinbil , men har mere energi på tanken selv om strømmen skulle være borte en hel uke
Ja, det hart eg forstått, eg spør kvifor du ikkje vel ei billigare løysing som samstundes reddar maten i frysaren og kjøleskåpet, middagen, fjernsynskosen, lys og varme på badet osb? Når du har vekerlange straumbrot fleire gonger i året, må eit aggregat vere ei god investering. Du får sikkert nettleverandøren til å betale for det, sidan det garantert er billigare for dei enn å betale erstatning for alle dei lange straumborta.

 

du forusett her at alle elbiler har strøm nok til å kunne funger en hel uke .

det vet du ikke er tilfelle

Eg har fleire gonger påpeika at straumen ikkje går ut på dato, ja. Påstanden er meiningslaus. Kor lenge du har straum er avhengig av kor mykje du køyrer, ikkje kor lang tid som har gått. Ein bensinbil har heller ikkje bensin til ein heil dag, dersom han køyrer kontinuerleg. TopGear hadde ein tur med ein eller annan fancy Mercedes SLS på Autobahn, hugsar eg. Bensintanken varte under 20 minutt i toppfart.

 

Kjører man 270 km på en uke så er det få elbiler så har nok kapasitet til holde hele uken

Seinlading  på en arbeidsplass vil gradvis raduser mengden med oppladet energi den uken siden man bare er på jobb i ca 7 timer

Du kjem ca 110 km på 7 timar lading på eit standard 16 A uttak til motorvarmar. Dersom du køyrer 270 km på ei veke, og alt er tur/retur jobb, har du 54 km t/r jobb. Då får du meir enn det dobbelte av det du treng til jobbreisene ved å lade på jobb 7 timar kvar dag.

 

 

Varer straumbrotet meir enn 12 timar har du i alle fall krav på erstatning. Eg reknar med at nettselskapet betaler deg meir enn du betaler dei. Kor mange mil er det typisk til næraste plass med straum når du har mista din? Er det meir enn 20 mil? Brukar dei handpumpe på den lokale bensinstasjonen din når straumen har gått?

og det tror du du får uten sett halve retsvesne ti bevegelse ?
Dei er forplikta til å betale deg automatisk. Om dei ikkje gjer det, kan du skrive brev til NVE. Då får dei ei bot i tillegg.

 

 

Normalt parkerer eg rett ved huset. Eg kan ikkje komme på nokon god grunn til å parkere ein annan stad dersom det er 20-30 minusgrader og storm.

Det finnes veldig mange ekspler på at slikt hender faktisk

tenk det snstorm og mye sne som fyker rundt

og at brøytemaskapet er optatt med hovedveiene

Da må du i beste fall selv rydde veien hvis du har muligheten til det

Slik er det i eit vinterland, uansett kva bil du har.

 

I større områder der det er parkering er også brøytemaskape ofte plaget av at boboerne blokerer brøytingen slik at ingre kommer seg frem

Sikkert, men ein bil blokkerer like mykje uansett kva drivstoff han går på.

 

 

Det er vel ca like sannsynleg som at du ikkje får fyllt tanken tidsnok?

Hvis man skal regne sansynlighet så bør du ta hensyn til at elbilen må laddes mye oftere en man trenger å fylle på drivstoff

elbilen må altså  laddes fra det er kjør 150 km op til 500-600 km

bensinbilen kan kjøre mist 1 000 km på en tank

Nei, ein typisk bensinbil kan ikkje køyre minst 1000 km på ein tank. Då må du leggje egg på gasspedalen og køyre veldig forsiktig.

 

Men det endrar ingenting. Ein elbil er typisk opplada kvar morgon. Ein bensinbil startar med 95% ein morgon, 80% neste, 65% neste, 50% neste, 35% neste, 10% neste – oops! Kven har no lengst rekkjevidde? Dersom straumen går er det stor sjanse for at elbilen er den med lengst rekkjevidde att på tanken.

 

 

I og med at normaltilstanden er av, vil det slå seg av når det ikkje fungerer. Det er òg ein sikring som vil gå i tilfelle kortslutning, og det er som sagt standard prosedyrer for redningspersonell som går ut på å kappe lett synlege orange kablar for å fjerne all resterande risiko.

hvorfor kan man da ikke bare dra ut kablene ?
Fordi bilane er solid bygd. Skal du dra dei ut, må du skru laus kontakten først.

 

jeg vet ikk om du er klar over det man det skal ha vær noen tilfelelr av brann ved ladding av elllbil

Da var det noe sikekrhet som ikke fungerte

Hvordan kan man da stol på at kolisjonssikringen fungerer

Det er to heilt ulike system. Batteriet vil sjølvsagt vere tilkopla under lading. Det vart fråkopla då brannen starta, men det hindra ikkje brannen. Batteriet tok ikkje fyr.

 

Det er faktisk vanlegare med brann i eksosbilar som ladar 12V-batteriet enn i ladande elbilar. Det er berre eit par kjende tilfelle i verda av at moderne elbilar har teke fyr under lading.

 

Er det ikke slik at mam må kolidere på riktig måt før denne sikringen blir utløst ?

Når man leser alle måtene forl koliderer på så tviler jeg på at alle uhellen som ødelgger bilen er nok til utløse denne strømsikringen

At bilen får bråstop er nå en ting , hva med enddre ting som treffer bilen ?

 

Muligheten for at siden på bilen blir skrellet av og man blottlegger elektronikke er i høyestegrad til stedet

Det er over ein million elbilar på vegen i verda, og problema du skildrar har sovidt eg veit aldri oppstått. Det er vel ca like sannsynleg som dei bensinbilane du ser på film som eksploderer so snart dei trillar ned ein skrent.

 

 

Det har eg ikkje høyrt at er noko problem. Kontaktoren er veldig solid, og slår seg av og på relativt sjeldan. Ikkje som eit blinklys-rele som vippar ved kvart blink eller fjernlysrele som vippar kvar gong du skiftar mellom nær- og fjernlys. Det er ein mekanisme for mjuk start som sikrar at det går ganske lite straum i det kontaktoren slår inn, slik at du ikkje får overslag.

Nå er jo dette en kobling som  mye annet i bilen

på mange blier blir disse  koblingen løse over tid

 

Det ser man på at del biler kjøre rund med mørklagte lys på den en siden forran elel bak

at det ikke komemer til skje med alle biler er utopisk

Når ein bil køyrer utan lys på den eine sida framme eller bak, er det som regel lyspæra som har gått. Di tekniske innsikt er heller ikkje heilt på topp, forstår eg. :-)
Lenke til kommentar

 

Kvifor er du villeg til å betale so mykje i forsikringspremie mot eit slikt problem som "kan oppstå"? Betaler du like høg forsikringspremie mot til dømes punktering? Har du tenkt over kva tid og pengar du kan spare, og kor mykje betre komfort du får, ved heller å køyre elbil til vanleg og ta ein taxi dersom du får eit slikt problem? Det er jo ikkje uløyslege problem du skildrar. Anten slit du med dårleg evne til problemløysing, eller so leitar du etter hypotetiske situasjonar der ein bensinbil kanskje har ein fordel. Uansett er det du skildrar langt frå normalsituasjonen.

Taxi?

hvorfor er de da så få taxier som går på ren strøm ?

 

elbilene kommer til øke i pris når staten går glipp av alle bilpengene

Forsikringen handler ikke om elbil vs bensinbil , det handeler om ny og gammel bil

samt de bilen som er ulykkesbalastet

 

 

Ja, det hart eg forstått, eg spør kvifor du ikkje vel ei billigare løysing som samstundes reddar maten i frysaren og kjøleskåpet, middagen, fjernsynskosen, lys og varme på badet osb? Når du har vekerlange straumbrot fleire gonger i året, må eit aggregat vere ei god investering. Du får sikkert nettleverandøren til å betale for det, sidan det garantert er billigare for dei enn å betale erstatning for alle dei lange straumborta.

hvordan kan elbile redde maten , når den stikekr av med så my strøm

bruker man op den strømmen hvordan skal man da få ladde når alt er mørklagt

 

 

Eg har fleire gonger påpeika at straumen ikkje går ut på dato, ja. Påstanden er meiningslaus. Kor lenge du har straum er avhengig av kor mykje du køyrer, ikkje kor lang tid som har gått. Ein bensinbil har heller ikkje bensin til ein heil dag, dersom han køyrer kontinuerleg. TopGear hadde ein tur med ein eller annan fancy Mercedes SLS på Autobahn, hugsar eg. Bensintanken varte under 20 minutt i toppfart.

 

og det tok maks 30 minutter tømme bateriene på en eller anne elektrisk sportsbil

laddetiden var da 8 timer

 

 

Du kjem ca 110 km på 7 timar lading på eit standard 16 A uttak til motorvarmar. Dersom du køyrer 270 km på ei veke, og alt er tur/retur jobb, har du 54 km t/r jobb. Då får du meir enn det dobbelte av det du treng til jobbreisene ved å lade på jobb 7 timar kvar dag.

 

og hvor langt kommer du med 10 A / 240 V ?

 

 

Dei er forplikta til å betale deg automatisk. Om dei ikkje gjer det, kan du skrive brev til NVE. Då får dei ei bot i tillegg.

Du vil aldri få full erstning , til de har de for gode advokater

jeg kunne fortelle deg en histori fra noe tiår tilbake men det venter jeg med

 

 

 

Sikkert, men ein bil blokkerer like mykje uansett kva drivstoff han går på.

Nå handler det om hvor mye reserve man her å gå på også

 

 

 

Men det endrar ingenting. Ein elbil er typisk opplada kvar morgon. Ein bensinbil startar med 95% ein morgon, 80% neste, 65% neste, 50% neste, 35% neste, 10% neste – oops! Kven har no lengst rekkjevidde? Dersom straumen går er det stor sjanse for at elbilen er den med lengst rekkjevidde att på tanken.

Hvis du ikke ser andre måter å samenligne på så driver du  med forfaskning av fakta

rekkevidde handel utelukende om hver langt man kan dra uten å jukse underveis

 

 

Når ein bil køyrer utan lys på den eine sida framme eller bak, er det som regel lyspæra som har gått. Di tekniske innsikt er heller ikkje heilt på topp, forstår eg. :-)

 

jeg snakker utelukende om erfaring , hva teknisk insik er så er det irrelevant her

 

det er flere tilfeller der kontakten mellom lysene ( ikke pæra )  og lednigen er dårlig

banker man på et hviss sted så kommer lyset tilbakke

Det har bla. skedd med VW galf og Toyota Hiace

luspærene var helt i orden

Lenke til kommentar

 

Kvifor er du villeg til å betale so mykje i forsikringspremie mot eit slikt problem som "kan oppstå"? Betaler du like høg forsikringspremie mot til dømes punktering? Har du tenkt over kva tid og pengar du kan spare, og kor mykje betre komfort du får, ved heller å køyre elbil til vanleg og ta ein taxi dersom du får eit slikt problem? Det er jo ikkje uløyslege problem du skildrar. Anten slit du med dårleg evne til problemløysing, eller so leitar du etter hypotetiske situasjonar der ein bensinbil kanskje har ein fordel. Uansett er det du skildrar langt frå normalsituasjonen.

Taxi?

hvorfor er de da så få taxier som går på ren strøm ?

Fordi ein taxi kan kjøpast avgiftsfritt og seljast avgiftsfritt etter 4 år. Det er ei viktig inntektskjelde for drosjesjåførane. Då er det viktig å kjøpe ein bil med høge avgifter som er lett å selje vidare etter 4 år. Kvifor trudde du dei fleste drosjar i Noreg er dyre Mercedes eller Audi, medan dei held seg med meir praktiske bilar i dei fleste andre land?

 

Drosjar får òg refundert mva på drivstoffet, slik at det er mindre å spare på å køyre på straum. Likevel finst det over 30 elektriske drosjar her i landet.

 

elbilene kommer til øke i pris når staten går glipp av alle bilpengene

Ja, det er best å kjøpe før avgiftene går opp. Heldigvis er det ein god garanti for at bruktbilprisen held seg.

 

Forsikringen handler ikke om elbil vs bensinbil , det handeler om ny og gammel bil

samt de bilen som er ulykkesbalastet

Ja, eg stussa litt over at forsikringa på vår nye Tesla med alvorleg mange hestekrefter kosta omlag det same som for vår gamle WV stasjonsvogn med 100 seige hestar til 1/3 av prisen (ny). Ein viktig grunn er nok at Tesla er ein mykje sikrare bil.

 

 

Ja, det hart eg forstått, eg spør kvifor du ikkje vel ei billigare løysing som samstundes reddar maten i frysaren og kjøleskåpet, middagen, fjernsynskosen, lys og varme på badet osb? Når du har vekerlange straumbrot fleire gonger i året, må eit aggregat vere ei god investering. Du får sikkert nettleverandøren til å betale for det, sidan det garantert er billigare for dei enn å betale erstatning for alle dei lange straumborta.

hvordan kan elbile redde maten , når den stikekr av med så my strøm

bruker man op den strømmen hvordan skal man da få ladde når alt er mørklagt

Orsak, eg gløymde at du ikkje eig eit fnugg av teknisk innsikt.

 

Aggregatet kan levere ei viss maksimal effekt. Du kan enkelt sjekke effektforbruket til det elektriske utstyret du har i bruk og justere den maksimale ladeeffekta til bilen slik at du ikkje går over den maksimale effekta aggregatet kan levere. Om natta når du søv og ikkje vaskar klede eller ser på fjernsyn, kan du sikkert justere effekta på bilen opp eit hakk. Når du lagar middag eller etter at du har dusja og vil ha nytt varmt vatn i tanken, kan du slå av lading heilt. Dermed passar du på at du alltid held eg under grensa. Evt kan du kjøpe eit større aggregat. Med mange vekelange straumbrot har du mange pengar du kan bruke på eit stort aggregat.

 

 

Eg har fleire gonger påpeika at straumen ikkje går ut på dato, ja. Påstanden er meiningslaus. Kor lenge du har straum er avhengig av kor mykje du køyrer, ikkje kor lang tid som har gått. Ein bensinbil har heller ikkje bensin til ein heil dag, dersom han køyrer kontinuerleg. TopGear hadde ein tur med ein eller annan fancy Mercedes SLS på Autobahn, hugsar eg. Bensintanken varte under 20 minutt i toppfart.

og det tok maks 30 minutter tømme bateriene på en eller anne elektrisk sportsbil

laddetiden var da 8 timer

Ladetida kan vere kva som helst. Den er avhengig av kor mykje effekt du ladar med. Eg kan få ladetida til bilen min til å vere over 3 døger frå 0 til 100% berre ved å skru ladeeffekta langt nok ned. Var dette Top Gear, forresten? Dei var ikkje heilt sannferdige i då dei skubba ein Tesla Roadster inn i garasja for lading i eit program. Bilen var slett ikkje tom for batteri. Det stod i manus at han skulle vere tom for batteri, og dei lot som han var det, menloggen synte at det var mykje att.

 

 

Du kjem ca 110 km på 7 timar lading på eit standard 16 A uttak til motorvarmar. Dersom du køyrer 270 km på ei veke, og alt er tur/retur jobb, har du 54 km t/r jobb. Då får du meir enn det dobbelte av det du treng til jobbreisene ved å lade på jobb 7 timar kvar dag.

og hvor langt kommer du med 10 A / 240 V ?
Stemmer, du kan ikkje rekne heller. Ca 70 km etter 7 timar.

 

 

Dei er forplikta til å betale deg automatisk. Om dei ikkje gjer det, kan du skrive brev til NVE. Då får dei ei bot i tillegg.

Du vil aldri få full erstning , til de har de for gode advokater

jeg kunne fortelle deg en histori fra noe tiår tilbake men det venter jeg med

Ordninga er frå 2007. Du har krav på 600 kroner etter straumbrot på 12 timar, 1400 etter 24 timar og 1300 for kvar nye 24-timarsperiode etter det. Sjå forskrifta her: https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1999-03-11-302/KAPITTEL_4-4#KAPITTEL_4-4

 

Advokatane har ingenting dei skulle sagt, med mindre dei kan prove at straumbrotet skuldast feil på ditt eige utstyr.

 

 

Sikkert, men ein bil blokkerer like mykje uansett kva drivstoff han går på.

Nå handler det om hvor mye reserve man her å gå på også
Korleis er det relevant for bilar som blokkerer snørydding ved å vere parkert?

 

 

Men det endrar ingenting. Ein elbil er typisk opplada kvar morgon. Ein bensinbil startar med 95% ein morgon, 80% neste, 65% neste, 50% neste, 35% neste, 10% neste – oops! Kven har no lengst rekkjevidde? Dersom straumen går er det stor sjanse for at elbilen er den med lengst rekkjevidde att på tanken.

Hvis du ikke ser andre måter å samenligne på så driver du  med forfaskning av fakta

rekkevidde handel utelukende om hver langt man kan dra uten å jukse underveis

Les ein gong til. Definer gjerne kva det vil seie å jukse undervegs.

 

 

Når ein bil køyrer utan lys på den eine sida framme eller bak, er det som regel lyspæra som har gått. Di tekniske innsikt er heller ikkje heilt på topp, forstår eg. :-)

jeg snakker utelukende om erfaring , hva teknisk insik er så er det irrelevant her
For å seie det slik: Dersom relé er det første du skiftar når ei pære ikkje lyser, er eg glad du ikkje jobbar for meg. :-)

 

det er flere tilfeller der kontakten mellom lysene ( ikke pæra )  og lednigen er dårlig

banker man på et hviss sted så kommer lyset tilbakke

Det har bla. skedd med VW galf og Toyota Hiace

luspærene var helt i orden

Det har sikkert komme fukt til, sik at kontakten har eira. Då forstår du kanskje kvifor kontakten mellom batteriet og bilen i ein elbil er grundig forsegla og skrudd fast, og ikkje berre kan trekkjast ut? :-)
Lenke til kommentar

 

Korleis er det relevant for bilar som blokkerer snørydding ved å vere parkert?

Nå handle det utelukende hvor mye man har igjen før man MÅ finne en plass for tilføre mere energi om veien er blokert

har man for lite energi så enten  tar man sykkelen fatt og henter bensin i en reservekanne

ellelr så ser ma om man har lang nok laddekabel.

en ting du burde være klar over er at lange ledninger gir en del  tapt effekt

 

Er nærmeste laddeepunkt 200 meter uanna så skal du slite lit med å finn en ledning som er lang nok

Da må du ha fler skøteledninger

 

ellsikkerhjetsnemda , elelr hva denå hetere er lite begeistret for lamge sløteldninger for det er en potensiell branfelle

i så fall må de spesielbesteil en slik en , hvor lang tid vil du da vente før den er fardig

Du må nok regne med å måtte vente noen dager.

Har du tid til det ?

 

 

 

Det har sikkert komme fukt til, sik at kontakten har eira. Då forstår du kanskje kvifor kontakten mellom batteriet og bilen i ein elbil er grundig forsegla og skrudd fast, og ikkje berre kan trekkjast ut? :-)

Det problemet inså du ikke forige  gang

lit rart at det bare kommer fukt på den en siden da.

Lenke til kommentar

Hvis Hydrogen-elektrisk kompleterer slik at folk velger Hydrogen- batteri-elektrisk  framfor fossil-elektrisk...

Kan ikke markedet bestemme?  Vinnerere er oss alle som får redusert lokal  forurensning og større frihet.

Eller hva er "dere" redd for?

At det kastes bort tid, penger og ressurser på en blindvei, og dette forsinker den nødvendige overgangen til det som faktisk er fremtiden: Elektrisk.

Lenke til kommentar

Infrastrukruren for elktriske kjøretøy vil altid være mer ekrevende en infrastrukturen for bensing og dieselbiler

Elnettet i hele verden, det inkluderer selvsagt også norge , vil være uttsatt for mange potensiell påvirkninger

Da risikere man å være uten strøm i mange dager , kansje flere uker .

Da duger ikke elbilen særelig stort

Jeg visste ikke at bensinstasjoner ikke trengte strøm.

 

man er på det samme nivået her , der elbilen er den kopliserte delen

Elbilen er mye enklere enn fossilbiler. Færre deler og mer direkte "påfylling".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg visste ikke at bensinstasjoner ikke trengte strøm.

Det var ikke det som var poenget

 

Poenget er at man er ikke helt avhengi av noen bensinstasjon for fylle på bensin

derimot så er elbile helt avhengig av strøm for få laddet

 

 

Elbilen er mye enklere enn fossilbiler. Færre deler og mer direkte "påfylling".

Er det enkle modelelr når det er bygd inn mye aktiv sikkerhet

Er det enkel modeleler når de kan kjøre på engen hand

 

en elder bensinbil

vrir man om nøkelen

setter bilen i gir

og kjøre av gårde

 

Med elbilen må man trykke på knappen for å stertknappen

velge kjøremodus

sjekke at alle instilingene er riktig 

sette bilen i riktig "gir"

og så trø på gaspedalen

samtid har man både symboler og stememr som fortelel deg om du kjører på rett måte

Lenke til kommentar

 

 

Nå vet jeg ikke om jeg gidder å svare her for du tuller det så til .

Det er nok heller dine innlegg som fremstår som rotete.

 

Fordi du ikke kan lese uten at det er store trykte bostaver med 2 meters mellomrom

 

misforstår dere mer vilje eller ?

 

 

Sorry mac, du skriver usammenhengende og veldig dårlig norsk, blandet med at du helt tydelig ikke forstår det du diskuterer. Du argumenterer med "premisser" som ikke er hentet fra virkeligheten i det hele tatt. Slik som dette:

 

Det var ikke det som var poenget

 

Poenget er at man er ikke helt avhengi av noen bensinstasjon for fylle på bensin

derimot så er elbile helt avhengig av strøm for få laddet

Her tenker du enkelt og greit helt feil. Verken mer eller mindre.

En elbil er avhengig av strøm, en bensinbil er avhengig av bensin.

Strøm får man tak i i så godt som alle norske bygninger, og en hel del andre strukturer i tillegg. Attpåtil er det mulig å bruke et mobilt strømforsyningsanlegg (aggregat).

Bensin får man tak i på bensinstasjoner og noen få fagforretninger.

 

Argumentasjonen din faller fullstendig sammen med det enkle faktum at du ALDRI vil finne noe sted der du får tak i bensin, og ikke ville kunne fått tak i ladestrøm. En elbil kan ladde på alle bensinstasjoner og alle forretninger, så lenge betjeningen er i godt humør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg visste ikke at bensinstasjoner ikke trengte strøm.

Det var ikke det som var poenget

 

Poenget er at man er ikke helt avhengi av noen bensinstasjon for fylle på bensin

derimot så er elbile helt avhengig av strøm for få laddet

 

Man er ikke helt avhengig av stasjoner for å fylle på strøm på elbiler heller. Tvert imot er det mye lettere å finne steder å fylle på en elbil enn en fossilbil.

 

 

Elbilen er mye enklere enn fossilbiler. Færre deler og mer direkte "påfylling".

Er det enkle modelelr når det er bygd inn mye aktiv sikkerhet

Er det enkel modeleler når de kan kjøre på engen hand

 

Ja, det er enklere på den måten at det er færre deler som kan bli ødelagt. Det krever mindre service.

 

en elder bensinbil

vrir man om nøkelen

setter bilen i gir

og kjøre av gårde

 

Med elbilen må man trykke på knappen for å stertknappen

velge kjøremodus

sjekke at alle instilingene er riktig 

sette bilen i riktig "gir"

og så trø på gaspedalen

samtid har man både symboler og stememr som fortelel deg om du kjører på rett måte

Nei, det må man ikke. Du har ikke peiling på hva du snakker om. Det du gjør her er å bevisst komme med en løgnaktig fremstilling for å villede folk om elbiler.

 

I en eldre bensinbil må man jo for eksempel passe på ting som olje, viftereimer, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en elder bensinbil

vrir man om nøkelen

setter bilen i gir

og kjøre av gårde

 

Med elbilen må man trykke på knappen for å stertknappen

velge kjøremodus

sjekke at alle instilingene er riktig 

sette bilen i riktig "gir"

og så trø på gaspedalen

samtid har man både symboler og stememr som fortelel deg om du kjører på rett måte

I en eldre bensinbil må man:

 

- Låse opp bilen

- Åpne døren

- Sette seg inn og feste sikkerhetsbeltet

- Justere sete, speil og ratt

- Trykke inn clutchen

- Vri rundt nøkkelen

- Løse ut håndbrekket, mens man holder en fot på bremsen

- Sette bilen i gir

- Flytte foten fra bremsen til gasspedal, og sakte mate inn gass samtidig som man slipper clutchen

- Kjøre avgårde

 

På f.eks en Tesla, så er det slik:

 

- Sette seg inn og feste sikkerhetsbeltet (bilen låser seg opp og døren åpner seg selv)

- Justere sete, speil og ratt (alt er forhåndslagret, så det er to trykk på touchskjermen)

- Sette bilen i drive på hendel på rattet

- Trykke inn bremsen

- Slippe bremsen og trykke inn gasspedalen

- Kjøre avgårde

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...