Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hjemme hos oss insisterer kona på at nyhetskanalen skal stå på hele dagen, og jeg blir sliten i hodet av det. Støyer TV2 mer enn andre kanaler? Jeg opplever det sånn. Damestemmer, skarre r'er og stadige fanfarer og annen høyfrekvent støy gjør meg urolig. Er det andre som føler det slik? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 "støy" er vel relativt... Selv merker jeg at jeg ikke kan høre på P5 her i Bergen.. Morgenteamet der gir meg ryggmargsbrokk etter 5 sekunder... Noe med stemmene og dialektene.. Så jo, absolutt, noen kanaler støyer mere enn andre... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Blir jo mye det samme om igjen og om igjen, noe som jo kan ses på som støy.. I tillegg er det vel strengt tatt ikke nødvendig å ha på en nyhetskanal hele dagen? Lenke til kommentar
Kvakkeri Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva er egentlig poenget med å følge med på Tv2 Nyhetskanalen gjennom hele dagen? Det er vel stort sett de samme nyhetene om igjen flere ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå