Martin Braathen Røise Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Flere 100 000 kunder rammes av Evry-problemer: – Informasjonen vi har fått fra Evry er verdiløs, sier norsk storbank Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Yepp, vanskelig å komme forbi "kommunikasjons-direktør" lageret i dag. 2 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det ser absolutt ikke bra ut for Evry. På tide å vurdere en konkurrent? Eneste delen av Evry som fungerte noenlunde ble nettopp kjøpt av IBM.... Lenke til kommentar
Hallgeir Jensen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hmm.....og bankene vil ha vekk kontantene? 3 Lenke til kommentar
stickonthemoon Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hmm.....og bankene vil ha vekk kontantene? Vel, på reserveløsning får du vel fortsatt brukt et par tusen, noe som er et par tusen mer enn jeg noensinne har på meg av cash Lenke til kommentar
Nobunaga Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Litt off topic, men jeg har alltid tenkt på hvordan et CyberForsvar kommer til å fungere i en pressa situasjon. Med store, komplekse systemer som bank der de hver dag har real-life situasjoner, vedlikehold og en kontinuerlig overvåkning av reell bruk. Og så likevel klarer de ikke å få det til å være stabilt. (Gjelder alle bankene, og det skjer jo hele tida!) Hvordan tror du et CyberForsvar vil fungere? Der har de ingen reell, kontinuerlig testing, bare lissom-scenarioer. Lissom øvelser og i en trengt situasjon vil fienden helt sikkert finne på noe de "Ikke har tenkt på". Og så får vi en "backupløsning som viste seg å ikke fungere" ... og så videre. Jeg er ikke så optimistisk... Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Evry breath you take Evry move you make Evry bank you break Evry step you take We'll be watching you - Fritt etter Sting 2 Lenke til kommentar
agnosticdiagnostic Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det ser absolutt ikke bra ut for Evry. På tide å vurdere en konkurrent? Eneste delen av Evry som fungerte noenlunde ble nettopp kjøpt av IBM.... Kan du utdype? Det virker som du har veldig god oversikt over EVRY konsernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå